2013. augusztus 10., szombat

Kutyaszállítás Londonba - cég: Péter Útitárs

SENKI, DE SENKI NE BÍZZA RÁJUK A NÉGYLÁBÚ KEDVENCÉT!!! 

( de még egy papagájt vagy teknőst, vagy döglött legyet sem )

Kellett néhány nap mire végre rászántam magam, hogy ezt megírjam.

Mikor már biztos volt, hogy Lord a miénk, megrendeltem a szállítását. Az autós utazást választottuk, mert nem tudtuk mennyire viselné meg a repülő.
FB-on láttam pár hozzászólásban, hogy dícsérik ezta  céget, egyeztettem velük, az összeg rendben volt £160 ketrecbérléssel együtt. Az első megrendelőlapot július 4-én küldtem el nekik, de semmi válasz nem jött. Pár napra rá ismét érdeklődtem náluk, kaptam egy választ egy másik összeggel, mondtam, hogy bocsi, de már egyeztettünk és akkor más összeget mondtatok. Jah oké, hát tulajdonképpen maradhat az az összeg, de küldenek egy megrendelőlapot, töltsem ki és küldjem vissza. Mindezt úgy, hogy folyton Szabinának hívtak Cintia helyett, holott ott volt az aláírásom minden email alján. Na mindegy. Persze az is mellékes, hogy már elküldtem a megrendelőlapot. Nem baj, kitöltöttem ismét, 1 nappal későbbi dátummal, mert auguzstus 2-a helyett 3-án indulnak. Oké. Kitöltöttem, visszaküldtem.

Mivel a kutyus örökbefogadott és az ideiglenes befogadója fogja átadni, így szóltam neki, hogy hívja fel Pétert, egyeztessenek mi kell a kutya útlevelébe, milyen oltást, féreghajtót mikor kell megkapnia, hogy minden rendben legyen. Felhívta, azt mondta mindent lebeszéltek, 3-án mennek a kutyáért.

Később ismét érdeklődhettem, hogy ugyan egy számlaszámot kaphatnék ahova utalhatom az összeget, mert arról sem mondtak semmit. ( na itt már másik szállítót kellett volna keresnem ) Elküldte a számlaszámot, pénzt elutaltam aznap július 12-én. Jött az e-mail, megkapták, köszönik szépen. Kérdeztem, hogy kb mikor fognak majd ideérni és hívnak-e előtte. persze, hívni fognak mielőtt ideérnek.

Ment az ügyintézés, az ideiglenese tájékoztatott, hogy készül az útlevele, minden rendben.

Augusztus 1-én írtam nekik egy emailt, hogy csak biztos ami biztos, ugye nem felejtették el, hogy a ketrecet is ők biztosítják és nagy kell, mivel labrador szóval nehogy egy csivava méretűvel állítsanak oda. Semmi válasz. Augusztus 2-án ismét írtam nekik egy mailt, hogy megint én ( az őrült kutyás ), csak, hogy tudják én dolgozom szombaton, de keressenek, ebédszünetben meg tudom nézni a telefonom, vagy hívják a párom, ő szabadnapos ( név, telszám csatolva ) . Este 11-kor jött egy hívás párom telefonjára Pétertől, hogy: MILYEN KUTYA???

Mondom 1 hónapja megrendeltem a szállítást, jött is a visszaigazolás, ki van fizetve, hogyhogy milyen kutya? Jah hát izé, a csaj aki a megrendeléseket intézte ő már nem dolgozik náluk és hát lehet ez most nem fog összejönni, de nem baj majd legközelebb k-sze valamikor jönnek majd akkor elhozzák. Merthogy ugyanerre a vezetéknévre 2 foglalása volt, az egyikhez oda volt írva, hogy kutyás. Felhívták a másik ugyanezzel a névvel rendelkezőt, megkérdezték, hogy kutyával utazik-e, a nő azt mondta nem, ők meg ennyivel letudták. Az én kérdésem még annyi lenne ide, hogy miért nem azt a számot hívták aki mellé oda volt írva, hogy kutyás??? Már ha egyáltalán tényleg dupla foglalás volt.

Na mondom ez nem így működik. Először is, megrendeltem, kifizettem, nem érdekel ki dolgozik a cégnél meg ki nem, én kivettem 1 hét szabit a kutya érkezése miatt, le van egyezteteve a kutyakozmetikus, az állatorvos, ez nem így működik.

Merthogy már késő este van és még milyen szerencse, hogy ő megnézte az emailjeit és különben is miért nem jelentkeztem korábban? ( WTF??? ) A sofőrrel ő már nem tud beszélni, mert késő van, de küld neki egy sms-t, hogy menjen be a ketrecért a feleségéhez, de nem biztos, hogy a felesége meghallja a telefoncsörgést, csengő meg nincs a háznál. Mondom nem érdekel, oldja meg. Oké, hívjam holnap reggel.

Hívtam másnap reggel 9-kor, hogy akkor mi van a ketreccel? Milyen ketrec? Mondom Cintia, kutyás, tegnap beszéltünk. Jaaaaah, hát izé, nem tudja még nem beszélt a sofőrrel. Akkor uccu neki barátom hívjad de azonnal és kb 5. kérésemre add meg a számát.

Eltelik kb 20 perc, nem jelentkezik. Felhívom, szia Cintia vagyok. Milyen Cintia? ( hűűűűűhaaaaa, ez már így is elég gáz mi lesz még itt ??? ) . . . kutyás . . . jah, hát izé, nem tudott bemenni a ketrecért, majd jönnek szerdán. Itt fogyott el a türelmem. Közöltem vele, hogy felhívja a sofőrt, aki bemegy a Fresnapf-ba és vesz egy kibaszott ketrecet ( LABRADOR MÉRETŰT ) és elhozzák még MA!!! Hmm . . . ez nem is olyan rossz ötlet. Oké, egyeztet a sofőrrel. Nagy nehezen végre megadta az úriember számát is akit Palinak hívnak. Hívom Palit, hogy hello XY vagyok, a kutyaszállítás miatt telefonálok. MILYEN KUTYASZÁLLÍTÁS??? Ő NEM TUD SEMMIRŐL. ( A vérnyomásom nem tudom hol járhatott, de valszeg az infarjtus kerülgetett ). Mondom az úgy vicces, elvileg beszélt a főnökével a ketrec miatt, stb. Hát ő nem tud semmit, küldjem már el a CÍMET, hogy hova kell mennie. Emlegettem neki a ketrecet is, azt mondta oké, megoldják. Nekem közben el kellett indulnom dolgozni ( szokásos szombati 12:00-21:00 műszak ) Párom tudta az összes telefonszámot, gépem itthon nyitva ha az emialek közül kell valami.

Ebédszünetben felhívtam, hogy mi újság . . . hát a kutya ma nem jön el, ugyanis a sofőr odaállított ketrec nélkül egy kb olyan kisbusszal amivel a román vendégmunkásokat szállítják, a hátsó részéől kivett egy bőröndöt és közölte, hogy na oda, másik 2 bőrönd közé tegyék be a kutyát. Mindezt a 40 fokban a légkondi nélküli kocsiban. NOOOOOOOOOORMÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁLIS?????????

Persze az ideiglenese közölte, hogy felejtse el. Először is veszélyes, mi van ha a kutyára ráesik valami, megsérül, másodszor pedig valszeg Pest határáig nem bírná a kutya, mert hőgutát kapna, harmadszor pedig ha valami csoda folytán túlélné, a határon nem engedik ki ketrec nélkül. Úgyhogy köszönjük szépen, de menjenek a picsába.

Párom közben keresett másik céget. Találtunk is, hétfőn veszik fel a kutyát £340. Átvételkor fizethetünk kp-ban, mert az irodában nincs senki, ők is csak emialt olvastak. Azonnal felvették a kapcsolatot az ideiglenessel, kérdezték mi van az útlevélben mit kell még elintézni ( újra féreghajtás, újra pecsét, hogy az állat szállítható külfüldre ).

Közben Péternek írtunk sms-t és emailt, hogy igen találtunk másik fuvarozót, kérjük vissza a pénzünket. Oké, majd megoldjuk valahogy. Valahogy??? Mi olyan kibaszott nehéz ebben? Elküldtük a számlaszámom, oda kérjük. Hát izé, az nem úgy működik. Merthogy a sofőrök elrontották a céges kártya pin kódját, ezért ő most nem tud belépni a netbankjába és utalni, úgyhogy megad egy számot, Sanyiét, ő a haverja, beszél vele és majd találkozzak valahol Sanyival aki elhozza nekem a pénzt.

Első gondolat: hülyék a túloldalon, de ám legyen. Bemegyek a VHSmith-be, veszek pénz ellenőrző tollat ( tudom paranoia, de ezek után azt sem hittem el amit kérdez ). Hívom Sanyit kedden, nem veszi fel ( Pétert is kb csak a milliomodik hívásra lehetett utolérni szinte mindig ).

Közben hívtak a szállítók, hogy 1,5-2 óra múlva itt lesznek a kutyával. Jól jött ki minden, így hamarabb itt lesznek. Hurrá :)

Nagy nehezen utólértem Sanyit, aki Alex néven mutatkozott be a telefonban. Mondta, hogy hát sorry, de hogy neki nincs ideje erre, ő ma elfoglalt. Mondom engem meg nem érdekel max 2 óra múlva itt vannak a kutyával, nekem MOST kell a pénzem, húzzon be egy bankba és tegye be a számlámra. Elküldtem gyorsan sms-ben az adatokat. mellesleg Victoria-n volt ami tőlünk gyalog max 30 perc, busszal 10. De ő sem arra nem ér rá, hogy idejöjjön, sem arra, hogy engem ott megvárjon. Hát mondom nem érdekel, PÉNZT, MOOOOOOOST!!!!!!!! Oké, keres egy Lloyds bankot és berakja a pénzt. Nagyon nem kell keresgélni, mert van Victoria-n. Eltelik egy óra, a számlámon még mindig semmi, Sanyi / Alex vagy, hogy a francba hívják nem veszi fel. Hívom Pétert, hogy ugyan hívja már fel, mert nekme nem veszi fel. Később már foglaltat jelez, gondolom tanakodtak. Sanyi / Alex nagy nehezen felveszi, közli, hogy most van a bankban és teszi be a pénzt. Oké. Nézem halleluja végre itt van. Persze csak a £160, nem a £260, merthogy kértünk Pétertől £100 kártérítést. ( Nekem ez így 3 kiesett munkanap és az összeg dupláját kellett kifizetnünk így hirtelen, szerintem jogos és nem is kértünk sokat ) Mindegy, igazából már anank örültem, hogy ezt a pénzt megkaptuk.

Nem sokkal később párom is megérkezett és rá kb 20 percre hívtak, hogy itt vannak a kutyával.

Pétert melleséeg mindig mi hívtuk, max 2x volt hajalndó felemelni a telefont, hogy jelentkezzen és 1x küldött sms-t egy telefonszámmal.

Szerény véleményem szerint ha egy céget vezetek ez elfogadhatatlan hozzáállás a dolgokhoz. Arról nem is beszélve, hogy amit a kutyával műveltek volna az állatkínzás.

Még mindig nem tudom felfogni, hogy lehet valaki ilyen nemtörődöm, bunkó alak.

A végén pedig megjegyezném, hogy

NAGYON-NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNJÜK A MOVE & PARCEL-NEK A GYORS ÉS MEGBÍZHATÓ KÖZREMŰKÖDÉSÉT. 

Végig kommunikáltak velünk, és úgy volt minden ahogy lennie kellett, ketrec, légkondi, séta :) 



1 megjegyzés: