2014. február 17., hétfő

F*ck munkahely!

Történt ugyanis, h nem csak 1-2 embernek emelték a szerződéses óraszámait, hanem jópárnak és csak az újaknak. A régiek közül senkinek. Amin persze jópáran kiakadtunk. Nem tőlük irigylem az óraszámot, örülök, h nekik jó, csak nem tartom igazságosnak. Pl Lala már X éve a Disney-nél van ( Róma, Florida és nyitás óta a londoni ) mégis csak 20 órás a szerződése. Igaz én még csak 1 éve vagyok velük, de az enéym maradt 8-on. Ha valamit nem csinálok jól akkor mondják meg, hogy tudjak rajta javítani, de néma gyereknek anyna sem érti a szavát.

Na mindegy, ezen felbuzdúlva kidühöngtem magam, némi könny kíséretében és gyorsan jelentkeztem is a Battersea PArk Zoo-ba, a London Zoo-ba és 1-2 más állatos helyre is. Az sem érdekelne ha jegyszedő vagyok az állatkertnél, mert legalább már bent vagyok, aztán lehet feljebb menni. No meg persze jó lenne nem heti 4-5-6 különböző műszakban dolgozni fix óraszámmal.

Hajrá előre!!!

2 megjegyzés:

  1. Nemreg jartam Chessington mellett es ott is most toboroznak. Sok sikert.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, megnéztem, de sajna nicns olyan ami nekem jó lenne. De elmentettem, majd nézegetem, hátha lesz vmi rámfaragva. :)

      Törlés