2014. március 23., vasárnap

Az első zoo beosztás

El kell mondanom, a kommunikáció nem a zoo erőssége. Ugye írtam a HR-nek, h hello hívtatok, azt mondtátok 30 órás szerződés, de azóta semmi én meg már felmondtam. HR visszaírt, hogy igen, hamarosan majd a retail department kontaktál velem. De mivel nem történt semmi így írtam nekik szombaton, h helloka mizu.
Ma kaptam választ, amiben elküldték a beosztásomat is.

hétfő / szabad
kedd / 12:30 - 18:30
szerda / 12:30 - 18:30
csütörtök / 10:45 -től introduction ki tudja meddig
péntek / szabad
szombat / 13:00 - 19:00
vasárnap / 13:00 - 19:00

Nem is rossz. Csak 2 különböző műszak (+ introduction ) és nem kell korán kelnem, de mégis korán végzek. :)

Azért persze nem kicsit izgulok, mégicsak új munka, új emberek, új környezet. De holnap még pihi, aztán majd kedd este beszámoló az első napról. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése