2014. november 6., csütörtök

Munkahely váltás

Zoo-ban ugye lejárt a szerződésem, de cuki Disney-s menedzsereim voltak anynira kedvesek, h visszavettek. Igaz a Westfield ( White City ) üzletbe, de hát én mentem oda direkt, merthogy 2 menedzser Oxford Street-ről már ott dolgozik és nagyon is kedvelem mindkettőt. Normálisan kezelik az embert és nem hisztiznek feleslegesen.

Igaz ami igaz nagyon nem akartam visszamenni, megfogadtam, h oda többet vissza nem és igen persze szép dolog ha az embernek vannak elvei, de abból nem tudok számlát fizetni vagy bevásárolni, úgyhogy back to the mothership. Amúgy meg nem ugyanabba mentem vissza . . . just sayin :)

Viszont csak 12 órás szerződést kaptam némi túlóra ígéretével, de ezt már ismerem, sosem lehet tudni. Szombaton volt egy interjúm Paperchase-el ( IMÁDOM AZT AZ ÜZLETET!!! ), azt mondták jövő hét végéig értesítenek. Én viszont nem vrhattam, úgyhogy kedden már kezdtem a Disney-ben. A hétre csak 8 órát kaptam, majd tegnap hívtak paperchase-ből, h gartulálunk, holnap jönni kéne szerződést aláírni és tréningre.

Elég sokat gondolkodtam, mert sok volt a kérdőjel ( Disney többet fizet, de kevesebb az óraszám, meddig szól a szerződés, hol van esély több túlórára . . . stb ), de ma szerencsére minden rendeződött. Mázlim van, össze tudom egyeztetni a kettőt. Mivel mindkettő ugyanabban a plázában van, így heti 2 nap mindkét helyen dolgozom majd. Szép hosszú napok lesznek, de mindegy. Kibírom.
10:00-14:00 Disney majd 14:30-21:30 Paperchase. Ugye milyen jól hangzik? :)

Következő bejegyzés jövő hét szombaton és leírom az első hét tapasztalatait, mennyire tudok még állva maradni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése