2015. február 25., szerda

Útlevél ügyintézés

Pozitív csalódás volt. Meg is voltam lepődve rendesen. Terveztünk egy márciusi nyaralást, az útleveem viszont decemberben lejárt, úgyhogy uccu neki, csináltassak újat. Minden apróbetűs részt elolvastam a követség honlapján, nehogy belefussak vmibe aztán kezdhessem az egszet újra.
Online foglaltam időpontot még decemberben, a legkorábbi január 20-ra esett. 11:10-re kellett mennem, de persze jóval korábban ott voltam már 10:45-re, meg is lepődtem mikor bemondták a nevemet. Kiderült, páran nem jöttek el az időpontjukra így hívják a későbbieket. Nekem mindegy, legalább hamarabb végzek. Személyi fénymásolás, fénykép készítés, ujjlenyomat vétel, boríték címzés ( merthogy az itteni címemre kértem a kézbesítést ), kb 2 papír aláírása, díj kifizetése ( 10 évre £63 ) és viszlát. Kb 10 percig tartott az egész. Március 3-ig kellett volna megérkeznie, de már múlt héten megkaptam.
Úgyhogy kivételesen gratulálok a magyar bürokráciának, végre vmi amivel nem volt problémám. :)

( u.i.: a képen úgy nézek ki mint egy 40 éves női börtönőr . . . LOL )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése