2015. augusztus 20., csütörtök

Karácsony . . . f*ck

Igen, jól látjátok a bejegyzás címét, de ez igazából anyukámról szól.

Tavaly eldöntöttük kedvesemmel, hogy marhára unjuk már, h a család nélkül karácsonyozunk 3 éve, így jövőre elvisszük őket vmi cuki helyre. Innsbruck-ra esett a választás. Ausztria, talán lesz hó is, egy csomó mindent lehet csinálni. Így januárban lefoglaltuk a hotelt, majd utána megvettük a repülőjegyeket is. Erről persze értesítettük a családtagokat is. Én egyeten dolgot kértem anyukámtól, illetve kettőt:

1. ) intézze el a szabadságát arra az időre
2. ) szerezzen kutyaszittert / panziót a 4 kutyájának

Tegnap felhívtam és karácsonyra terelődött a szó mikoris közli, h jah hát izé, bocsi, de az nem fog összejönni.

.  .  .  WTF???

Mindezt csak úgy mellékesen megemlítve. Ezzel csak az az ici-pici probléma, h nemhogy az ő repjegyét bebuktuk, de mivel neki dolgoznia kell és bent alszik a szállodában, így vkineka kutyákra is vigyázni kell és hát ki lenne az ha nem mama. Szóval mama repjegyét is bebuktuk és ő sem tud jönni.

Mindez azért, mert anyám 8 hónap alatt nem tudott elintézni 2 dolgot.
Párommal mindketten munkahelyet váltottunk, de mégis elintéztük, hogy arra az időszakra szabadok legyünk.

Nem tudom mi idegesít jobban. Hogy nem jön, vagy, h csak úgy mellékesen megemlítette. De persze novemberre összeszed 6 nap szabadságot, h ki tudjon menni Németországba. Most erre mit lehet mondani?

Elvileg jövő héten még beszélünk róla, de sztem túl sok újdonsággal nem tud majd szolgálni. Részemről sztem lezárom a dolgot és én innentől kezdve nem próbálkozom. 8 hónapja tud róla és erre sem volt képes. Ennyi. Végeztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése