2015. december 26., szombat

Boxing day

Idén az első eset, hogy nem dolgozom ezen a napon. ugyan szeretek vásárolni, de csak azért elmenni és megvenni egy £35-os táskát, mert most csak enyni nem pedig £50, és ezt mindenhol eljátszani csak kabát / pulcsi / póló / sál / cipő . . . stb képében sztem felesleges. Persze vannak jó leárazások, de csak azért, hogy költsek nem mennék vásárolni.
Megbeszéltük Nórával, hogy találkozunk, bementünk Westfield-be, de tudtuk hova akarunk benézni. Paperchase, Lush, Boots, Cath Kidston. Lush-ban voltak a legjobb dolgok :) Sokminden féláron volt és ugyan eddig nem voltam a cég rajongója egy korábbi rossz tapasztalat miatt, de rájöttem, h csudajó dolgaik is vannak. Méghozzá a fürdőbombák. Múltkor már kipróbáltam egyet és most, hogy sok minden 50% kedvezménnyel volt így vettem párat. Paperchaseben vettem pár képeslapot és matricát és egy nagyon cuki bögrét, de a kedvencem a lámpafüzér ami úgy néz ki mintha sütikiszúrók lennének felfűzve.


Kaptam ajcsit Nórától :) 
Kókuszos tusfürdő és szemfesték


Lush szerzemények


Butterbear


Candy Mountain

The Magic of Christmas Wand


Razzle Dazzle


Shoot for the Stars


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése