2016. január 24., vasárnap

New Year . . . same old me :)

Elkéstem az év előretekintő bejegyzéssel? Áh, még csak január 23 van :D de kit érdekel. Na szóval 2016. Tervek vannak, mint minden évben ( igen, a szokásos 16-os méret is szerepel rajta ). Igazából semmi különös
  • többet olvasni
  • jobb emberré válni, többet segíteni a rászorulóknak
  • kevesebb pesszimizmus
  • egészségesebb életmód 
  • új barátok
  • új hobby ( sztem a varrás lesz az )
  • tavalyi hobby folytatása, új minták tanulása ( horgolás )
Ugyanakkor az elmúlt évekből kifolyólag kicsit megelégeltem dolgokat és úgy döntöttem, h idén magamat helyezem előtérbe. És ezalatt nem azt értem, h hetente fodrászhoz járok majd meg manikűröshöz, erről szó sincs. Egyszerűen csak jobban fogok mérlegelni dolgokat és ha dönteni kell akkor többször fog felém dőlni a mérleg nyelve, vagy egyszerűen csak megkérdezem magamtól, h az illető megérdemli-e a figyelmem / szeretetem / odaadásom / segítségem / barátságom ... stb. 
Múlt évben elég sok sérelem ért és elegem van belőle, h én mindent megteszek értük, a másik oldal pedig a kisujját sem mozdítja. Természetesnek veszik, h ilyen cuki vagyok. Ez így is van, de azért legalább egy köszönöm jólesne néha. ( pl mikor BFF lányát egy héttel karácsony után emlékeztetem, h hello minden oké, merthogy karácsony egy hete volt és igazán megköszönhetted volna az ajándékod. Ha Facebook profilkép cserére van időd akkor 1 mondatot is le tudsz pötyögni )
Úgyhogy mától pl nem írok senkinek és meglátjuk mikor jutok eszükbe. Nyílván egy része úgy fog nekem lejönni, h ennyire feledhető vagyok és nem érdeklem őket, de ez most is így van, szval mi változna? A nem írás alatt azt értem, h ha vmi aranyos dolgot látok azt sem küldöm át nekik. Semmi. Se egy hello, se egy mizu . . . SEMMI. És akkor kezdődik a számlálás.
Lehet én vagyok túl érzékeny a kérem szépen & köszönöm és ilyesmi "ódivatú" dolgokkal kapcsolatban, de egyszerűen nem vagyok hajlandó elfogadni, h a világ ilyen lett és amíg lehet addig emlékeztetek erre másokat is. Kezdve a kedves vevővel aki bejön, ráköszönök, rámnéz, majd ennyi. Nem baj, rádköszönök mégegyszer, előbb - utóbb majdcsak megszólalsz :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése