2017. április 14., péntek

Caro Emerald koncert

Végre elérkezett a nap. :) Nyaralás után ( aminek a beszámolója nemsokára jön ) dolgoztunk kb 5 napot, majd ismét szabira mentünk, de ezúttal csak 2 napra.
Reggel felkeltünk, összepakoltunk, majd elvonatoztunk Birmingham-be. Ott kb 10 perc sétára az állomástól megtaláltuk a hotelt. Először kicsit zavartan néztek, ugyanis anno még úgy foglaltuk, hogy jön velünk Lord is. :(
A 14. emeleten kaptunk szobát, nem kicsit örültem neki, mert nagyon szép volt a kilátás. A liftben kicsit féltem és távolabb álltam az üvegtől, de azért jó kis élmény volt.







Miután elfoglaltuk a szobát még volt egy kis időnk, így kb 1.5-2 órát sétáltunk a városban, megnéztük amit lehetett a környéken.
Jah, olyan jól találtam szállodát, h nemcsak konkrétan az út túloldalán volt a Symphony Hall, hanem a szállodából még egy híd is vezetett át hozzá. :D Amit viszont nem használtunk, mert a koncert előtt még elmentünk vacsorázni. Kicsit elbénáztuk a dolgot, ugyanis az éttermet kinéztük, de nem foglaltunk asztalt. ki hitte volna, h vasárnap teltház lesz mindenhol. Ugyanis még egy étterembe bementünk, de ők is tele voltak, így egy jobbnak tűnő pub-ba lyukadtunk ki. Hát . . . nem volt a legjobb választás. Kaptak is egy nem túl fényes értékelést Google oldalán. Sokat kellett várni az elő és főételre is. Az előétel fele épphogy langyos volt, a főétel pedig tűzforró. A hely félig sem votl tele, és ők is inkább csak ittak. A felszolgáló kislány is igencsak unott volt. Na mindegy.

De a lényeg, h a koncert fantasztikus volt. Én konkrétan megkönnyeztem, nem azért, mert annyira érzelmes lett volna, hanem csak a tudat, h ott vagyunk és ilyen cuki párom van, h meglepett vele, és élőben hallhatom és különbenis úristen she's amazing!!!

















Este még desszerteztünk egyet a hotelben és kb rajongója lettem a ketrecharcnak. LOL.  Másnap reggel pedig az eddigi legjobb alvásom után útnak indultunk. Megreggeliztünk a vasútállomáson és irány haza. 


Of course az Utazó Nyúl is jött velünk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése