2017. október 16., hétfő

3 hete új munkahely

Mint azt írtam korábban van új munkám. ( Hallelujah )
Szeptember 25-én kezdtem és eléggé izgultam. Mint minden munkaváltásnál, de ez most kicsit más volt. A bolt egyébként könnyen megközelíthető, a busz a ház elől megy és ha nincs dugó akkor 30 perc alatt ott vagyok, plusz 10 perc séta. Ha dugó van akkor a jóég tudja, de ez eddig csak hazafele fordult elő. ugyanis a főnök közölte, h akkor az első 4 hétben reggeles műszak, abból is az első 2 az állatokkal. Merthogy vannak nyuszik, csincsilla, deguk, tengerimalacok, patkányok, hörcsögök, futóegerek és halak is. Szerencsére hüllők nincsenek.
Na szóval, reggeli műszak. gondoltam anynira vészes nem lehet. Elég nagyot tévedtem. Ugyanis a reggeles az jelenti, h még nyitás előtt kezdek MINDEN NAP hétfőtől-péntekig, 06:00 / 07:00. Ez csak akkor volt vicces mikor Franky is reggeles műszakra ment, ráadásul korábban mint én és 4-kor vittem a kutyát sétálni. Még a park sem volt nyitva. :(

Ami a melót illeti . . . tetszik is meg nem is. Azért a két héten át tartó reggeli nyúlketrec takarítás annyira nem hiányzik. Elég a heti 2. :)
Elvileg tréningelniük kéne amit nem nagyon tesznek ha nem noszogatom őket. Az első 4 hónapban le kell vizsgáznom, aztán 9 hónapa alatt még egyszer, és különböző tréningekre is küldenek majd, amikből szintén le kell vizsgáznom. Ez nem is baj, örülök, h van előrelépés és tanulhatok, DE . . . ez a konkrét alapozó tréning 4-6 hétig tart, eleve le akartam tudni 4 hét alatt, mert aztán megyünk haza 1 hétre és utána jó lett volna a tényleges helyen kezdeni. Viszont az elején szinte semmit sem csináltam csak takarítottam, és a keyholder, meg management könyveken kívül az alapozó könyveket meg sem kaptam. Az állatokat ugyan takarítottam, de hogy meddig él, mit eszik, mi kell neki azt nem mondták el. Magamtól álltam neki infót gyűjteni a boltban kitett plakátok alapján. Hozzáférést a tréningoldalhoz nem kaptam, azért is szólni kellett. Csak ketrecet és az üzletet takarítottam, meg cserélhettem árcédulákat. A kasszához se engedtek. Aztán a harmadik héten felturbóztam. November 9-én megyek találkozóra a többi most kezdő managerrel, addigra kész kell lennem, ami azt jelenti, h még van 2 hetem, mert ugye 22-29 Pesten leszünk. Remélem minden rendben lesz.
A kollegák egyébként nagyon kedvesek és aranyosak, kicsit nehéz lesz őket otthagyni, de kb úgy érzem ők is egy kicsit úgy kezelnek, h oké itt vagyok, aztán elmegyek. És ugye ismét Nórával dolgozom majd Camden-ben :D És ott állítólag reggel 7 a legkorábbi kezdés :)))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése