2018. március 3., szombat

Esküvő update

Válaszolok pár kérdésre amiket eddig elég sokan feltettek

  1. Nem vagyok terhes. Nem változott a véleményünk, még mindig boldogok vagyunk "csak" ketten ( hárman a kutyával :D ) és nincs is tervben ennek megváltoztatása a jövőben sem. Azért mert hivatalosan is szeretnénk egybekötni az életünket, ez még nem jelenti azt, h ehhez gyerek is társul. 
  2. Az esküvő valószínűleg 2-3 év múlva lesz.
  3. Nem tervezünk tipikus nagy magyar összejövetelt. 
Még csak gyakorlatilag 2 hete vagyok eljegyezve, de persze már nézelődök ezzel kapcsolatban. Végre nem kell rosszul éreznem magam, h gyűrű nélkül vagyok enyhén megszállot. :D És amit eddig tapasztaltam . . .
  • gyakorlatilag azonnal elkezdtek Instagramon kommentelni különböző esküvői fotósok vagy rendezvényszervezők és szinte az összes reklám esküvővel kapcsolatos
  • Facebookon is a reklámok többsége eskövős, ékszeres, helyszínes
  • kb mindenki azt hiszi, h jovőre megtartjuk
  • bármennyire is nézelődtem az előző években, semmi konkrétumot nem tudok 
  • HIHETETLEN a választék mindenből, kezdem megérteni, h ez tényleg ( aránylag ) nagy kutatómunka lesz
  • Hurrá, mehetek esküvő kiállításra :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése