2012. július 12., csütörtök

Lengyelből csak fogorvost

A jó lengyel

Fogorvoshoz a Perfect Smile Battersea-i rendelőjébe mentem. Magánrendelőként üzemelnek több helyen is Londonban, de NHS betegeket is fogadnak. Kedden kellett visszamennem a doktornőhöz ( Helena Puskarz from Lengyelország ), aki nagyon kedves, aranyos, és elég gyorsan dolgozik. Az is tetszett, h nem szedte le a fél fogam a gyökérkezelés miatt, amit tudott megmentett belőle. Ráadásul valami hiper-über-szuper érzéstelenítőt használt, mert beadta és kb 3 perc mlva a fél fejem már el is zsibbadt. Kb 1 órán keresztül ügyködött a gyökérkezeléssel és betömte a mellette lévőt. 19-én kell visszamennem akkor lesz még 1 tömés és felépíti a maradékot, plusz csinál még pár röntgent, mert mondtam neki, h a bal oldalon is van egy ami ugyanígy szokott fájni néha.

A rossz lengyel

Lakótárs. Hát ki lenne ha nem ő.
Múltkor ugye jött a csukjuk az ajtót halkan, mert beleremeg a betonfal szöveggel. 2 napja este látjuk, megint elfogyott a WC papír. Majd legközelebbi összefutásnál közli párommal, h ezentúl mindenki magának veszi a WC papírt. Oké, bakker, de szólhattál volna korábban is mondjuk még mielőtt elfogy és úgy döntessz nem pótolod a hiányt. Mindegy. Oké, úgysem szerettem amit vettek ( mindig ami le volt értékelve, gondolhatjátok milyen minőség ). Erre kicsit finnyás vagyok ( thx anya ), a toilet paper igenis legyen 3 rétegű és pihe-puha. :) Tudom-tudom, micsoda problémák. :) Ma azzal találta meg páromat, h ha Jehova tanúi jönnek be ne engedje őket, ne fogadjon el tőlük semmit . . . bla-bla-bla. Poénból közölni kellett volna vele, h mi is közéjük tartozunk, de esküszöm ezek után beszerzek vhonnan ilyen szórólapot és előadom neki, h az utcán találkoztam velük, elég meggyőzőek és a következő találkozót itt tartanánk a konyhában. Majd pár órával később kopog. Kinyitom az ajtót és a múltkori bunkó hangjával közli, h pakoljak el a csöpögtetőről, mert nekik is kell a hely. Oké. Kimegyek a konyhába, mexikói lakótárs épp turmixol valamit, neki különben sincs semmi sajátja, közben úriemberünk eltűnik itthonról. Kicsit tényleg tele volt a csöpögtető, de nem fogok kirohangálni ellenőrizni, h mikor tűnik el a vízcsepp az edényeinkről. Ha annyira kell a hely rakja oda a mi pultrészünkre majd elpakolom. Mellesleg megnéztem mi volt az a sok dolog amit el akart mosogatni és nem volt hely: 1 kés és egy műzlistál. Aminek persze lett volna még helye. Így is a fele ugyanúgy ott van, mert az az övéké. De mindegy. Említettem már, h mennyire "szeretek" velük lakni? :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése