2012. július 14., szombat

Péntek 13.

A reggel jól indult, kaptam egy telefonhívást, h megkapták az önéletrajzom és a cover letter-t és milyen jó volt és pont jókor jött, mert egy lány most fog elmenni, így be tudnék-e menni hétfőn egy beszélgetésre. Szval hétfőn délben interjú. Mondjuk ahogy észrevettem nem igazán villanyoz fel ez senkit, persze miért is úgyis mindenhonnn csak visszautasítanak, ez is csak egy lesz a sok közül. Pesszimizmus? Ááá, dehogy.

1-re mentem az MRC-be "job & volunteer fair" volt. Nem igazán érte meg elmenni. Eleve nem tartottak előadást, csak standok voltak ahonnan késtek az illetők. Kicsit körbenéztem, érdeklődtem, megvártam aki érdekelt aztán elindultam Victoria-ra. Járkáltam a környéken hátha van vmi munkahirdetés.

Bementem a bankba, h a fizumat berakjam, nemsokára úgyis utalnom kell haza az OTP-nek, inkább legyen a számlán mint itthon. Nem akartam sorbaállni így az automatát választottam ami elvette a pénzt aztán kiírta, h "sorry something went wrong, please contact one of our team member". Hurrá. Mondtam, h mi történt, kiderült, h a pénz ami a gépben van fel van gyűrődve, szét kell szedni. Felírták a nevem, számlaszámom, telefonszámom és, h mekkora összeget kell a számlámra rakni. Gondoltam OMG, mi lesz ebből. Kíváncsiságból este megnéztem az egyenlegem és voilá . . . rajta volt a pénz. Sorry, még magyar módjára gondolkodom, minimum 30 napos átfutási idővel számolam ha egyáltalán akkor megérkezett volna a pénz. :)

Hazafele a 44-es busszal mentem, nem akartam vonatra költeni, mivel most csak buszbérletem van. Először is a táskám megtámadott és most egy szép karcolás van a jobb könyökömön, másodszor pedig gondoltam hamar otthon leszek. Nem így történt. Kb 35 percbe telt mire a megfelelő megállóba értünk. Illetve nem, mert ott nem állt meg hiába jelenztem, így túlvitt eggyel, ami azért volt jó, mert elkezdett szakadni az eső. Mindent összevetve nem volt rossz nap. És arra is rájöttem, h miért hagyott alább a lelkesedésem munkakeresés iránt. Ha nem próbálkzom nem ér csalódás, h nem kellek sehova anank elelnére, h nem vagyok hülye és dolgozni is tudok.

Egyéb fejlemény, h kaptam választ a Nivea-tól. Gondoltam egy próbát megér, rákérdezek, h tényleg nem forgalmaznak haircare termékeket Angliában vagy csak én nem találom őket sehol. A válasz kb 3 napon belül megérkezett ( még mindig nem térek magamhoz, h itt ilyen gördülékenyen mennek ezek a dolgok ), szval azt írták, h sorry, de tényleg nincsenek. Talán 99p üzletekben találhatok, de az sem biztis, viszont köszönik a levelet, mert ezekből a visszajelzésekből tudnak fejlődni. A samponom egyébként már úton van, big köszönet érte Bejjának! :)))

Ma barátnő tali lenne délután a parkban, egyelőre ismét esik és fúj a szél.

Sorry, azt hiszem kissé nyűgös vagyok. Legszivesebben egyedül lennék egy sötét szobában. Némi kutyusölelgetés talán segítene, az viszont még messze van. De legalább ismét Boston terrier találkozó lesz ( július 29-én ) és most itt a mellettünk lévő Battersea park-ban. Addig is igyekszem nem párom agyára menni a nyűgömmel és várom a napsütést.

1 megjegyzés: