2012. augusztus 7., kedd

Cinka és az Olimpia

Egyszer volt hol nem volt, vasárnap este láttam egy felhívást FB-on amit a Londonfalva tett közzé, h segítsük munkájukat egy kérdőív kitöltésével cserébe pedig este 9-kor solrolnak egy jegyet. Kitöltöttem amit kellett, este 9 is elérkezett, de semmi. Majd 11-kor látom, h NYERTEM! :))) Hűűű, el sem hittem. :) Gyors telefonálás mizéria ( nem cseng ki, nincs térerő . . . ) után sikerült beszélnem az illetővel akivel másnap találkoztam. Reggel 8-ra kellett Srtatford-ba mennem ahol megkaptam a Magyarország - Szerbia férfi kézilabda mérkőzésre szóló jegyemet. Utána még találkoztunk pár magyarral és elfoglaltuk helyünkket a Copper Box-ban.

Nem vagyok sportrajongó és sztem max 1x ha voltam vmilyen meccsen, de ez nagyon jó volt. Gondolom az is rátett, h ez az Olimpia volt és nyert is a magyar csapat, szval minden nagyon jó volt. Ráadásul nagy Wenlock-al is fotózkodtam. :)









Kicsit korán volt az 5:30-as reggeli ébresztő, este hamar be is ájultam, de megérte felkelni, ez egy életre szóló élmény volt. :)))

A mai nap nem volt különösen izgalmas. Reggel elmentem fogorvoshoz, befejezte a bal oldali felső gyökérkezelését és kaptam egy ideiglenes koronát ami kb olyan érzés mintha egy nagy rágógumit ragasztottak volna két fogam közé és furcsa érzés ha ráharapok, de a semminél jobb és jövő héten megyek vissza a véglegesrét. Remélem az már TÉNYLEG az utolsó alkalom lesz. Doki után hazajöttem, ebédeltem. Nem értem, h fogorvos után miért vagyok mindig éhes. Biztos ahhoz van köze, h egy órán keresztül nyitva van a szám. :) Vártam míg kicsit elmúlik az érzéstelenítő, mentem egy kört a  z önéletrajzommal a Lavender Hill-en ( nem sok sikerrel ), aztán ismét haza. Így is zsong a fejem, ma nem vittem túlzásba. 

Beszéltem Katával ( új kedves Londoni ismerős ) akivel este találkozunk, mert megyünk a magyar szurkolói klubba női vízilabdameccset nézni. Előtte elvileg Gyurta Dani oszt aláírást 18:00 órától. Hátha szerencsénk lesz egy fénykép erejéig. :) 

4 megjegyzés:

  1. Ugye, csak bejött az ablakon az olimpia!:)

    VálaszTörlés
  2. :) Nem bukóablak?:)
    Gyurta Dani lencsevégre került?

    VálaszTörlés
  3. Jajj Cinkapanka, ez nagyon jó. Örülök, hogy jó napod volt. :)Kiváltképp tetszik a magyar zászlós kép.

    Én sajnos az egész olimpiáról lemaradok. Nincs Tv-nk, plusz kaptam egy honlap címet de az meg mindig akad. :(

    VálaszTörlés