2012. augusztus 28., kedd

Halleluja

Tegnap este óta végre van internet. :)

Vasárnap este hazaért Monika, de elég későn, így akkor már nem zaklattam. Másnap csak estefele találkoztam vele, azt mondta vmi blokkol vmit, ma már nem tud velük beszélni, mert csak 5-ig voltak, de majd holnap elintézi. Aztán kb 1 óra múlva kopog, h hello, megcsináltam. Állítólag a szolgáltató megváltoztatott vmit, de nem szólt róla az ügyfeleknek. Na mindegy, lényeg, h máködik. :))) Öröm & boldogság.

Ma voltunk bankban. Párom személyi kölcsönt igényelt amit szerencsésen meg is kaptunk. Kb fél órás művelet volt az egész és rögtön rárakták a számlára a pénzt. Annyit vettünk fel, h a költözéshez szükséges pénz meglegyen. 6 heti kaució + 1 havi albidíj. Bank után el is indultunk a környéken ingatlanirodákat nézni. Találtunk egy szimpatikusat, küldtek is pár ajánlatot, de azok drágák nekeünk. Amiket én találtam azokat már mind kiadták, itt hamar megy a bérlő találás. De csütörtökre kaptam időpontot az egyik legnagyobb ingatlanoshoz. Reméljük szerencsénk lesz. :)

És íme pár kép a múltkori kirándulásunkról Hampton Court-ba.















Kingston-ba vissza is mentem másnap, mert elég sok helyre ki volt téve, h alkalmazottat keresnek. Holnap Clapham Junction vagy Chelsea lesz soron.

1 megjegyzés: