2012. augusztus 18., szombat

Semmi

A helyzet változatlan.
Voltam pá helyen önéletrajzot szórni, adtam is fel párat. Azokat csak kutyusboltoknak. Az egyik helyről visszahívtak, h a menedzser most szabin lesz 10 napig, de mindenképp odaadják neki. Ezt ugyan kicsit félve, de jó jelnek veszem. Olyan helyről minek hívnának vissza ahova nem keresnek senkit. Ennyire sztem még az angolok sem illedelmesek.

Pénteken voltam Rita barátnőmmel is önéletrajzot szórni. Van 1-2 hely ami jónak tűnik, remélem legalább az egyikről visszahívnak. Kutyás kávézó Camden Market-en. Nem voltam még barista, de nem lehet lehetetlen megtanulni pár kávé és turmix elkészítését.

Miközben jártuk a várost belebotlottunk egy Robbie Williams klipforgatásba is, habár őt magát nem láttuk csak a kaszkadőrt. Akire elsőre azt hittem, h egy szimpla öngyilkosjelölt, mert nem vettem észre a kamerákat csak azt, h vki ül a tetőn és az egyik lába lelóg, vki pedig beszél vele. Szerencsére tévedtem.

Kedden voltam az ex-munkahelyemen a kilépési papírjaimért és kaptm ajánlólevelet is habár nem neveznék egy 1 mondatos vmit ajánlólevélnek, de a semminél jobb ez is. Gemma volt bent, nem értem miért nem csevegett velem? :) Nem mintha nekem kedvem lett volna hozzá. Hello - papírok - hello, ennyi elég is volt. Nem hiszem, h törzsvendég leszek kutyatulajdonosként. Bosszú? Nem. Csak egy kis bünti. Úgy ahogy az EAT-et is kerüljük. :)

Jah csak, h minden szép és jó legyen iszonyatosan fáj a derekam. Csak ülni és állni meg menni alig tudok. feküdni is csak bizonyos pozíciókban. A havi női dolog előtt néha fáj a derekam. Ennyire nem szokott, de úgy látszik beiktatta a kötelező féléves látogatást ez is.

Azért egy jó hír a végére: megtörtént utolsó kezelésem a fogorvosnál. :)))
Megkaptam a végleges koronát ( tudtam én, h egyszer királynő lesz belőlem ). Egyelőre még kicsit szokatlan, de majd hozzászokom ehhez is mint az ideigleneshez. Ezzel legalább már aznap tudtam rágni és nem fájt. Valamint magyar volt a fogorvosi asszisztens. Nem beszélgettünk szinte semmit, de jó volt tudni, h magyar van mellettem.




Cuki sétálós lufik . . . KELL!!! :D 



Ha egyszer iPhone-om lesz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése