2014. január 8., szerda

A folyton kérdező

FB-on gondoltam keresek egy magyar kutyás csoportot, de nem igazán vannak, a végén egyhez csatlakoztam. Nos van ott egy lány aki folyton kérdez. Most vagy én vagyok hisztis ( az is előfordulhat ), vagy tényleg ennyire . . . nem is tudom mi a jó szó rá, de a lényeg, h idegesít, hogy ha van valami mindig kérdez. Tudom egyrészt erről szól a csoport, tanácsadás egymásnak, segítsünk meg minden, de néhya olyan alapvető kérdésekre vár választ, h már nekem fáj. De jó kislány vagyok és nem mondok semmit.

Íme néhány:

  • A kutya tegnap óta "pislog" a jobb szemére, váladékozik neki, szerintem pirosabb a nyálkahártyája. Dörzsöli, vakarja amibe tudja. Eddig kamilláztam neki, de ma reggelre zöld lett a váladék. Ki mit tud tanácsolni? Állatorvos?
  • Na még egy téma, itt vannak e kullancsok?
  • Tapasztaltatok már kutyánál olyat, hogy tápváltásnál hasmenése volt?
  • A kutyu sír, ha elmegyünk otthonról.. nem tudom meddig csinálná magától.. hagyjuk és majd megszokja, esetleg tehetünk mást?
  • Ki az aki póráz nélkül sétáltatja a kutyáját? Most jön ki hozzám a 7 éves kutyám, eddig csak falkával (a másik két magyar kutyával) együtt voltak elengedve mezőn, akkor őket figyelte. Van tippetek, hogy hogyan kezdjem el szoktatni? Van egy elképzelésem, csak gondoltam, hátha tudtok jobb tanácsot adni
  • Ki milyen tápot ajánl? Senior és/vagy light tápot keresek, minél jobb minőségűt. Tudtok ötletet adni? Itt kicsit más márkák vannak, mint Mo-on.
Véleményem szerint aki kutyás ( márpedig ő az, hiszen nem itteni puppyról van szó ) annak mindezeket tudni kéne. Ha meg ne akkor utánanézek, de hát ahogy azt a legtöbb magyar csoportban látom, sokkal egyszerűbb kiposztolni egy kérdést mint mondjuk google-ben megkeresni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése