2014. március 14., péntek

Bye - Bye Disney

Megtörtént az elképzelhetetlen . . . ma beadtam a felmondásom a Disney-nél.

Szerdán interjún voltam a London Zoo-nál, Seasonal Sales Assistant pozícióra és tegnap már hívtak is, hogy felvettek, március 24-én kezdek.

Szerdán reggel 8:45-re kellett odaérnem, természetesen már kb 8:20-ra ott voltam. :) Inkább legyek ott 20 perccel korábban mint akár 1 perccel később is. Az elején 2 csoportra osztottak bennünket, egyik csoport ment egy rövid túrára az állatkertbe a másik pedig ottmaradt játékos feladatokat megoldani. Még zárva volt az állatkert, így elég csendes volt. Megmutatták az ajándékboltot, találtam is egy cuki baglyos tányért amit majd első zoo-s fizumból beszerzek. :)

Mikor visszamentük a micsoportunkon volt a sor a feladatmegoldásokra. 3 részre osztottak bennünket, 2 fealadt volt. Az első: 12 kártya, különböző állításokkal rajta, igaz-hamis. A második: válasszunk ki valamit amit promótálunk, azt melyik helyszínen és milyen segédeszközzel. Mindegyikre volt kb 10 percünk. Közben persze mindegyik alcsoportot figyelte egy HR-es és nagyban jegyzetelt. Majd mikor ennek vége volt következtek a személyes interjúk. Szerencsém volt, mert elég hmaar sorra kerültem így kb 11-kor már végeztem is. Aminek azért is örültem, mert visszamehettünk még az állatkertbe, így gyakorlatilag bejártam az egészet. Aznap csak 5-re kellett a Disney-be mennem. Még arra is volt időm, hogy előtte hazaugorjak átöltözni. Az interjú végén azt mondták a következő héten értesítenek, tudtam, h délutánra volt még eg csoport, meg gondolom a hét más napjaira is habár nem tudom hány embert vesznek majd fel összesen.

Tegnap nagyon szép időnk volt, és ugyan nem terveztünk semmit, de elindultunk kirándulni.Vicces lett, mert egy igencsak ágas-bogas erdőben lyukadtunk ki, enyhén sáros környezetben, egyszer majdnem bennmaradt a cipőm a sárban. De jó volt, szép idő, cuki házak, láttunk kacsát & mókust, a lényeg megvolt. :) És a kis falu is édes volt, habár nekem talán túl pici lenne, de megvolt a maga bájos hangulata.

Szóval épp a vonaton voltunk mikro hívtak, hogy felajánlanának egy 30 órás szerződést. HURRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!
Merthogy 12 és 30 órás szerződésük volt. A fizetés jó, kb ugyanannyi mint a Disney-nél, túlórára itt is lesz valszeg lehetőség ( de ha nem az sem zavar igazán, mert legalább garantált a heti 30 óra ). Heti 5 nap, napi 6 órás műszakokkal, az ajándékboltban vagy a beléptetőkapuknál jegyeladóként. A munkát egyébként a honlapjukon találta, kitöltöttem a jelentkezési lapot, csatoltam az önéletrajzom és a kísérőlevelet és vártam. Már kb le is mondtam róla mikor jött a hívás, h mehetek interjúra. Egyébként vicces, mert késve küldtem el a jelentkezésemet. A határidő február 14-e 17:00 volt. Én 15-én láttam a honlapon a hirdetést, de gondoltam nincs az a HR-es aki pénteken este válogatná a jelentkezőket, majd ha hétfőn bemegy akkor kezdi el átnyálazni őket, úgyhogy "miért ne?" alapon megpróbáltam . . . és voilá . . . egy hát múlva már ott dolgozom.

Ma 5-re mentem dolgozni, persze a főfejesek közül senki sem volt bent, de azért találtam vkit az irodában, Romain-nak odaadtam a levelet, elmagyaráztam neki a miérteket, megértette ( nem mintha tehetett volna mást ), és ennyi. Így beálltam azok sorába akik hamarosan leveszik a Disney-s egyenruhát. ( egyébként 7 emberről beszélünk, szval nem kevés )
























Sajnos cssk telefonos képeim vannak, elfelejtettem vinni a fényképezőmet, ráadásul a nap végére lemerült a telefonom. Pedig láttam még vidrát, rénszarvast, baglyot . . . nagyon cukik voltak. :)

1 megjegyzés: