2014. május 11., vasárnap

Ez nem az én napom

Hajnali fél 4-kor arra kelek, h hányingerem van, de nagyon. Cirka 20 percet üldögéltem a fürdőkád oldalán, h na mi lesz . . . semmi.
Visszamentem aludni.

4:30-kor ismét felébredek, h valami büdös. Na mondom hurrá, kutty biztos bekakilt. Felkelek, kimegyek, aham, konkrétan befosott a kutya. Hurrá. A hajnali hányingeremnek a szagok csak jót tettek, felkeltettem páromat, ő összeszedte én felmostam, ablakok kinyitva, illatosítóval befújva az egész lakás.

Visszafekszem. Álmodok vmi hülyeséget, de persze úgy, h alszom, de tudom, h álmodok.
Felkelek. Gyorsan összekészülök, kicsit korábban elindulok mert még reggelit akarok venni Tesco-ban.  Odaérek, zárva. Jah, h vasárnap van és csak 11-kor nyitnak. No problem, 10 perc. Igaz, fúj a szél és kb 10 fok van.

Kiválasztom amit akarok, self checkout kassza, nem enged fizetni. Mármint a kártyaolvasó azt mondja transaction complete, a monitor meg azt, h válasszak másik fizetési opciót. Hurrá. Megpróbálom másik kasszánál, ott is ugyanez. Srác persze mondja, h nincs elég pénz a kártyámon. Mondom de van, pláne az egész £2. Megpróbáltam egyenként fizetni a dolgokért, úgy hagyta. LOL.

Mindennek persze az lett a következménye, h lekéstem a buszomat, következő majd 12 perc múlva.

Mindegy, beértem dolgozni időben, megreggeliztem, és a napom fénypontja eddig a munkám volt ( azért ez is sokat elárul róla ).

Hazafele jövet Victoria-n átszállok a 44-esre, majd megy a busz kb 3 métert és a sofőr közli, h mindenki szálljon le, "not in service" lesz. Következőre persze elvileg 12 percet kellett volna várni, gyakorlatilag majdnem 20 volt.

Hazaérek, mondom magamban remélem kiszellőzött a lakás reggel óta. Belépek, kakiszag. Benézek a nappaliba, szép csomag a parkettán, kutyának ismét hasmenése volt. Ablakok kinyit, gumikesztyű fel, takarítás on.

Éhes vagyok, megfagyok, és amúgy is k*****************rvára elegem van ebből a napból!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése