2014. június 29., vasárnap

Strandolás

Már egy hete néztük az előrejelzést és szerencsére melegebb lett mint amit ígértek, úgyhogy reggel időben keltünk és a 8:45-ös vonattal lementünk Bournemouth városkába amit én azért vártam nagyon, mert tengerpart és homokos ( végre nem kavicsos ). Ráadásul kutyás strand részlege is van, úgyhogy legközelebb kuttyal megyünk. ( Szerencsére ingyen utazunk a South West Train vonalán mivel párom náluk dolgozik és nekem is van kedvezménykártyám, ez nem kis segítség. Már tavaly is néztük a helyet, de az éppen aktuális £50-£70-os retúr vonatjegy kicist visszatartott minket. ) Néha kicsit hűvi volt, de többségében szép idő volt, lett egy kis színünk is és nagyon jólesett a parton heverészni. Később bementünk a városba is ahol kismillió alkalommal rossz helyen fordultunk le a vasútállomás felé :) viszont belefutottunk egy food fesztiválba, úgyhogy megérte eltévedni. :)










Kedvesem egy hős volt, teljesen bemerészkedett és úszott, én megengedtem a hullámoknak, hogy a bokámig felcsapjanak, majd visszakullogtam a törölközőre :) 










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése