2014. július 20., vasárnap

Helyzetjelentés

Túl sok minden nem történt mostanában. Talán anyni hír van, h a bolt nyitvatartását meghosszabíbtották augusztus végéig, szval vmit mégiscsak jól csinálunk. :)

Itt van párom anyukája, úgyhogy ők járkálnak erre-arra. Lassan pedig jön húgom augusztusban ( már csak 16 nap ) és akkor mi megyünk ide-oda. Lassan kész lesz a terv, h mikor hova merre.

Szeptemberben ugye megyünk haza pár napra esküvőre. Hogy én mit szenvedtem mire megtaláltam a ruhát amit felveszek. OMG. Senkinek sem kívánom. Azért indultam most ruhakeresőbe, mert egyrésuzt még bőven van idő az esküvőig, másrészt pedig leárazás van mindenhol. És eleve nem akartam sokat költeni egy olyan ruhára ami kb 1x lesz rajtam.

Szóval először találtam egy fehéret, cuki szalaggal, térdig ért. Kicsit aggódtam, h fehér, és azt mégsem illik esküvőre felvenni, gondoltam majd feldobom színes ékszerekkel és cipővel. Aztán hazahoztam, páromnak nem tetszett, visszavittem.


A következőt Dorothy Perkins-ben vettem, hosszú, fehér alapon színes virágok. Probléma, hogy eléggé átlátszó és az alsószoknya rövöd, a vállpánt pedig hosszú. De mivel csak £25-ba került, gondoltam elviszem szabóhoz. Ebbe nagyon szerelmes voltam, de nem tartottam meg, inkább egy nyári ruha érzését keltette mint egy olyanét amit felvennék egy esküvőre. És egy szimpla nyáriruhára nem vagyok hajlandó 25 + x fontot költeni.



A harmadik ruha térdigérő, bézs színű, szintn színes virágokkal. Probléma, h nem tudtam becipzárazni csak félig. Mindegy, majd a szabó lehet meg tudja oldani. BHS-ben vettem £38-ért. ( plusz átalakítással ki tudja mennyi lett volna és kicsit nehéznek is éreztem az anyagot )


Mivel egyikkel sem voltam anynira elégedett ( talán a még rám váró átalakítások miatt ) ezért tovább keresgéltem és megtaláltam ezt a kéket. Debenhams-ból rendeltem, 2 méretben, gondoltam az egyik majdcsak jó lesz, a másikat emg visszaviszem. 2 nap alatt ki is hozták, felpróbáltam és győzelem!!! ( ráadásul úgyis jobban szeretem a sötét színeket )



Piros cipőm van hozzá és most piros öv után kutatok, de ha az nem akkor piros szalag vagy hajbizgentyű. Szóval a terv megvan. :) 

tegnap pedig Ervin ex-Disney kollega búcsúztatásán voltam, ugyanis ő is otthagyta őket, viszont annyira, h költözim vissza Magyarországra. Jó buli volt, nagyon kiütöttem magam, ittam egy egész Pina Colada-t alkoholmentesen. :) Tudok mulatni mi?! :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése