2014. július 23., szerda

Utcai adománygyűjtő

Múltkor munka után mentem haza a Carnaby-n lévő boltból. Mivel korán végeztem jó kedvem volt, sütött a nap, az éppen ott lévő adománygyűjtű srácnak pedig tetszett a tetoválása a lábán. Naná, h észrevette, h azt viszlatom, úgyhogy gyorsan el is kezdte mondani a magáét. Na mondom oké, rendben, £4, rák kutatásra / gyógyításra / akármire.

Múltkor csörög a telefonom, az adománygyűjtők, h ráérek-e egy kis beszélgetésre. Nem. Őszintén szólva nem nagyon voltam kíváncsi a mondókájukra. Megkapták az adományom, örüljenek neki, nem óhajtok többet megtdni az alapítványról, ennyi.

Majd ma megint csörög, szintén ők azok. Oké, jófej leszek, hagyom, h végigmondja amit akar. Jajj, hát nagyon köszönik a hozzájárulásom meg minden és nagyon nagy szükség van ilyen jólelkű emberekre mint én és a mi segítségünkre ( na itt már tudtam, h megint pénzt akar ) és lennék-e olyan nagylelkű, h havonta csupán csak £12-al támogatom őket.

Sajnálom, de nem.

De nem hagyta magát, csak mondta tovább, h ilyen meg olyan fajta rák és a kezelések, és mennyi kutatóra van szükségünk . . . legyen az az adomány csak £6 havonta.

Még mindig nagyon sorry, de nem.

És még mindig mondja, lassan már a csillagokat hozta volna le az égről és már csak a beteg kiskutyákat nem említette meg . . . csak itt, csak most £3 havonta.

Kezdtem úgy árezni magam mintha vmi vetélkedőben lennék, vagy aukción. Mondtam, h nagyon sajnálom,d e nem. Havonta £7-al támogatom az RSPB -t ( természetvédelmi alapítvány ) én jelenleg ennyivel tudok hozzájárulni a bármiféle mentéshez.

Majd a srác folytatta volna én meg közöltem, h sorry, és leraktam a telefont. Remélem többet nem hívnak.

Nem tudtam, h ezek így működnek egyébként, h utána felhívnak és még több pénzt szeretnének. Értem én, h miért csinálják, de részemről ezzel csak azt érik el, h legközelebb meg sem állok nekik, de nem csak nekik hanem másik alapítványnak sem. És eléggé rosszul esett, h így próbáltak meg hatni rám. Azt meg hagy döntsem el én, h mire költöm a pénzemet. Némileg hiszek az összeesküvés elméleteknek a rákkal kapcsolatban és nem hiszem, h az a pénz tényleg oda megy ahova kéne. Mert most nekik küldjek havi £3-t, a köv héten a hajléktalanokat segítsem havi £5-al, majd utána egy állatmenhelyet támogassak £4 összeggel plusz még az RSPB ugye £7 meg még ki tudja ki talál meg és hó végén ott tartok, h -£30 a mindenféle adományokra. És inkább tényleg az aggaszt ezeknél a kis alapítványoknál, h arra fordítják-e a pénzem amire adtam. Vagy vhol elfolyik. Mert míg egy RSPB-nél látom, h mst itt vettek földterületet, vagy ott ültettek fákat; Battersea Dogs and Cat Home-nál látom, h évente hány kutya & cica kerül be és van fogalmam arról, h mennyibe kerül az ellátásuk és azt látom, h egy új kennel szárnyat építettek vagy éppen felújították a kifutójukat addig a pénzhez tudok vmit társítani. Látványos fejlődés van. tudom, h ezt a rákgyógyítással nem lehet, a probléma csak az, h már anyni alapítvány van belőlük, h nem bízom egyikben sem. Sajnálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése