2014. augusztus 2., szombat

Ez + Az

Ma az állatkertben voltam ( és pár napja is, meg holnap is oda megyek ), de komolyan mondom jólesett. Ott legalább van mit csinálni. Annyira, h ma is 3 óra után tudtam csak elszabadulni mosdóba és inni egy kicsit. Persze mehettem volna korábban is, csak akkor tuti vki elfoglalja a kasszában a helyemet. :)
Szóval mozgalmas zoo napokkal teltek az elmúlt napok némi Carnaby-s unalommal vegyítve. Megkaptuk a beosztásunkat szeptember 7-ig, következő állatkerti műszakom majd csak aug 29-én lesz. Nem nagyon örülök neki, mert persze jó a Carnaby-s nyugalom, csak ha már dolgozom akkor tényleg csináljak is vmit. Na mindegy.

Ami a nyaralást illeti, párom anyukája jött látogatóba július 18-án, holnap megy haza, húgom pedig kedden jön, mondhatni melegváltás lesz, de legalább nem unatkozunk. Már megterveztem az egész hetet. 16 éves, első útja lesz Londonba és repülőn is először utazik majd ( nem kicsit izgulok érte ). Úgyhogy nagyon várom a következő hetet. Természetesen megyünk megnézzük a Bucingham Palotát, London Eye-t ( nekem ez így kb az ötödik alkalom lesz ), és persze megyünk mókust etetni és canal boat utazásra is.

Kutty jól van, a múltkori hasmenését leszámítva, de azóta csak szárazat kap és a gyógyszerét. Még nasit sem. Majd még 1-2 hét és kap azt is. Csak szépen lassan, hátha kiderül mitől rossz a pocija.

Megint volt látogatónk a tetőn aki később be is merészkedett. Lord tekintete námi meglepettségről árulkodik. :)





Oh és szeptemberben megyünk haza esküvőre, azt hiszem sikerült egy jó ajándékot kitalálni. Még nem mondom meg mi az hátha az ara idetéved a blogra. De majd mindenképp teszek fel róla képet ha már megkapták. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése