2014. szeptember 3., szerda

Interjú - National Geographic bolt

Az interjú maga jó volt, szimpatikus volt a ( lengyel ) menedzser srác, a másik menedzser szülei pedig maygarországra költöztek a nyugdíjas évekre valahova Siófok mellé egy kis balatoni faluba. :) Kicsi a világ. Pláne UK és Magyarország között.

Szóval reggel időben elindultam, délre kellett mennem, úgyhogy volt időm bőven adudni és legalább kevesebbet stresszeltem. Persze most nem volt dugú Knightsbridge-nél és Sloane street-en is hasított a busz ezerrel, így 30 perccel korábban megérkeztem, de nem baj, Starbucks örült nekem.

Az interjú a szokásos kérdezz-felelekkel indult, mondjuk volt 1-2 fura is ( a legjobb barátod hogy jellemezne és miért hívna az éjszaka közepén . . . na miért, valszeg mert baj van, vagy mert lelkileg van baj és vkivel beszélnie kell . . . minden egyéb esetben tudja, h alvásom megszakítása tilos :D )

Beszélgetés után 1,5 órát a botlban töltöttem és dolgoztam. Nem volt nagy mozgás szerda 1 óra lévén, de azért megcsillogtathattam retail és customer service tudásom :D

Mikor letelt az idő behívott az irodába és ha nem fecsegem el, h jövő héten szabin vagyok illetve októberben is lenne 4 nap akkor sztem felajánlotta volna az állást. De ezt nem tehetem meg velük, h hello, most vettetek fel, de én szabira megyek úgy, h előtte nem szóltam. Sztem nem fair, és inkább most ne vegyenek fel, mintsem szabi után ne kelljen visszamennem, hiszen 3 hónap próbaidő, bármikor elküldhetnek indoklás nélkül is, így viszont legalább van még időm keresgélni.

Egyelőre ennyi.

Szombaton Primark interjú. ( blah . . . nagyon nem aakrom, de majd meglátjuk )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése