2014. november 29., szombat

Dolgok

Ígértem beszámolót az első hét után. Nah, hát az már bőven eltelt, meg még kettő, úgyhogy most röviden leírom mi is van.

Hétfőn és kedden a 10-től 2-ig tartó Disney műszakom után rohamtempóban átöltözök és megyek fel az első emeletre, annak is a túloldalára, majd kb még 15 percig ülök & pihenek és kezdek Paperchase-ben.  Be kell vallanom azt hittem könnyebb lesz. Ez a 11 órás műszak kicsit megvisel, meg utána kb az egész hét is, de inkább csak ez a két nap. Sztem főleg a korán kelés és, h nem látom a napfényt. Szerda már oké, mert csak 8 óra P, aztán csütörtök a legjobb, csak 4 óra D, majd pénteken megint 8 óra P és hurrá már itt is a hétvége.

Összeségében szeretem P-t, olyan mint a nyugalom szigete a D után. Tegnap mondjuk Black Friday volt, ott is többen voltak ( naná hiszen pláza ), de képzelem mi lehetett a D-ben. Hálát adtam az égnek, h aznap nem ott voltam. Ami vicces volt, h 1-2 P manager kicsit túlreagálta a dolgot. Sokan voltak? Nem. Azt mondanám többen az átlagosnál, de hát ilyen lesz a karácsony is. Na mindegy. Azért elküldeném őket 1 hét karácsonyi kiképzésre D-hez, aztán majd megnyugodnának.

Na ennyit a munkáról. Más egyéb csak apróság van. Hívtak a Scribblers-től, h menjek interjúra, de nem mentem, mert nem full time és állandó, és úgyis kevesebbet fizetnek mint az állatkert, akkor meg 2 hónapra minek váltsak?

Paperchase mellett van egy cupcake stand, tegnap kipróbáltam. Úgy éreztem némi cukorral kell indítani a napot. Úgyhoyg a cukkinis csokis cupcake és a mézeskalácsos cupshake mellett döntöttem. A cupshake az egy cupcake, de milkshake-nek megcisnálva. Olyan cupcake-el csinálják amit az illető választ, én gondoltam ráhangolódok a karácsonyra.


Jut eszembe karácsony, már alig várom, h kiakasszam a díszt a lépcsőházba és feldíszítsem a fát. Lehet idén kicsit korábban csinálom.

Az ajándékokat becsomagoltam, már csak dobozt kell keresni, mert amit P-ből hoztam az kb 10 centivel kisebb mint kéne, a másik D-s meg még kisebb. Lehet a konyhai gépes dobozt ürítem ki. 


Ez párom ajándéka, gondolom azért a képen is látszik, h elég nagy doboz. Mondtam neki, h jövőre ajándékutalványt kap, azt kicsit egyszerűbb becsomagolni :) 


November 25-én volt a három éves évfordulónk. Mindketten dolgoztunk, de párom meglepett a munkahelyemen némi csokival. :) Holnap pedig megyünk megünnepelni, irány Winter Wonderland és lángooooooos :))) Úgy döntöttünk ajándékot nem veszünk, inkább kikapcsolódunk picit, együtt vagyunk, Winter Wonderland-et úgyis imádjuk és hát pesze a hagyományos évfordulós lángos. :) 25 nap múlva úgyis karácsony, majd akkor lesz ajcsi. 


A hét híre amúgy, h levágattam a hajam és szőke lettem. 
Már nagyon régóta meg akartam csináltatni, hát most vettem a bátorságot és elintéztem. Nagyon szeretem az új hajam, habár mág nem az az árnyalat amit szeretnék, de oda is eljutok egyszer. 


És még pár kép a végére csak úgy :) 


van új színező könyvem :) 


munkahely kívülről, szeretem az esti fényeit 


barátnős szülinapozás Bubba Gump-nál 

Forest Gump című filmből ismerős lehet egy picit )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése