2014. november 19., szerda

Miért is vagyok meglepve?!

Disney . . . naná, h Disney.

Tegnap műszakkezdés előtt nézem a következő heti beosztást amin az szerepel, hogy kedden 10:00-14:00 helyett 10:00-15:00 vagyok beosztva. Gondoltam csak elírás, az illető úgyis dislexiás aki a beosztást csinálja ( ironikus??? áááá, dehogy ), de azér majd rákérdezek.
Műszak végén találkoztam Becks-el, mondom neki, h biztos csak elírás, de az nekem nem jó. Mire közölte, h de igen, az úgy van mert kell nekik valaki lunch cover-re.
Mondom az oké, de én nem tudom megcisnálni. Nem azért, mert nem akarom ( az a + 1 óra már nem számítana ), de én akkor már fél órája a másik munkahelyemen vagyok.
Márpedig neki akkor is kellek a boltban, de majd ránéz mit tud tenni, de lehet, h akkor nem tudja odaadni azokat a napokat.

A "vicces" az egészben, h ő adta ezeket a műszakokat mint szerződéses, amit állítólag nem lehet megváltoztatni és mindig meg kell csinálni, én ehhez igazítottam a másik munkámat ( a 24 órás szerződést a 12 óráshoz, LOL ), a ráérési papíromra is csak a szerződéses műszakjaimat írtam, h CSAK azokat tudom csinálni, erre berak egy másikra. Ha el meri venni azt a 4 órámat, nem hisztizni fogok,d e jelentem a HR-nek meg mindenkinek akinek csak lehet.

Mit olyan nehéz azon megjegyezni, hogy hétfő & kedd & csütörtök 10:00-14:00 úgy, h még papír is van róla.

És még csak 2 hete dolgozom megint náluk.

Valakinek kérdés miért mentem el???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése