2014. november 19., szerda

Hiányzik

Nem hittem volna, de hiányzik az állatkert. Még ha nagyon forgalmas is volt emberként kezeltek, meg tudtak írni normálisan egy beosztást ( vagy legalábbis hiszti nélkül javították és elismerték, h ők rontották el ), egyik hétvége munka másik hétvége szabad, tudtam előre tervezni.

A Paperchase-el ugyanez a helyzet. Tegnap néztem, hogy dec 27-ig megírták a beosztást. Minden hétvégém szabad és minden héten ugyanazok a mászakjaim vannak.

A Disney miért nem képes erre?

Na de mindegy. Mikor visszavittem az egyenruhám az állatkertbe még ott töltöttem a napot, csináltam pár képet. Februárig majd nézegetem ezeket. :) Mondjuk addig még lehet visszamegyek látogatóba. :)






















kedvenc helyem: Reptile Kiosk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése