2015. január 9., péntek

Lord update

Hívtak az állatorvostól, azt mondták felveszik a kapcsoaltot a biztosítóval, mert mi dec 29 óta nem kaptunk választ tőlük. Írnak nekik, kapnak fél órát aztán felhívják őket.

Valamint megtudtuk a költségeket is, a teljes testes CT £1600, erre még rájön egy vérviszgálat is ami £100 , ha pedig nincsenek áttétek és műthető akkor az még plusz £3500.

Jól indul a január mi?

Egyébként sokan kérdezik hazavisszük-e Lordot, merthogy Magyarországon azrt ez jóval kevesebb pénzből kijönne. Igenám, de . . . és ez itt jöna  nagy DE . . .

. . . akkor az utazása nem elég, h 24-28 óra autóban zötykölődve, de £350 irányonként. Valamelyikőnknek szabadságot kéne kivennie ( nyílván én lennék, mert én keresek kevesebbet és mondjuk engem sokkal könnyebb nélkülözni egy ajándékboltban mint mondjuk páromat a vasútnál ), szval szabadság amit nem fizetnek a köb havi fizumból meg levonják. Szval nem elég, h itthon ugyanúgy kell albidíjat fizetni, de közben otthon vagyok ahol szintén élni kell valamiből. Ha műtét akkor kórházi kezelés, ha kemoterápia akkor bejárni.

A lényeget pedig ugye még nem említettem, ha külföldre visszük a kutyát semmit nem fedez a biztosító. Így még van esély, h itt akár a teljes összeget kifizeti. És a család is együtt van. Mert ez nem egy 2 napos porcedúra, lehet, h akár egy hónap is kiesne a munkából amit egyikőnk sem engedhet meg magának és akkor még nem volt szó a mi hazautazásunkról.

Úgyhogy nem, nem visszük. Nagyon jó kezekben van. És imádkozunk, h a biztosító fizessen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése