2015. március 22., vasárnap

Hamupipőke kiállítás

Múltkor figyeltem fel rá mikor az egyik volt Disneys kollega megosztotta, gyorsan le is foglaltam a jegyeket. A kiállítás ugyan ingyenes, de a tömeg elkerülése végett előre kellett foglalni. Az új filmben látható ruhák voltak kiállítva néhány ékszerrel és a mese eredeti vázlatai az 50-es évekből.
























Utána még beugrottunk kajálni egy közeli helyre Steak & Co. és hűűűha, nagyon jó volt. Megyünk még azt biztos.


Aztán rohantam a fodrászhoz, végre ismét kiszőkültem. Már csúnyán le volt nőve éppen ideje volt felfrissíteni. Általában nem részesítem előnyben a magyra dolgokat, de most magyar fodrászhoz mentem ( meggyőztek a FB-os before - after képek ) és szerencsére nem csalódtam. A srác nagyon jól dolgozik és árban is jók. Legközelebb is oda megyek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése