2015. május 19., kedd

First day at the gym

Ez a nap is eljött :)
Tegnap volt az induction ami igazából egy ilyen bemutatkozás a gym részéről. Egy edző megkérdezi van-e vmi sérülésem, aztán körbevezet és megmuttaja melyik gép mire való és, hogy kell használni. Szerintem hasznos. Ráadásul sokan vannak akik azért is félnek elkezdeni, mert nem tudják mi, hogy működik. Némelyik gépre ránéztem és csak pislogtam, h OMG ez meg mi, de még azon is volt egy pici képes bemutató, szval csak rá kell nézni és meg lehet fejteni. Habár mondta a srác, h sokan nem tudják, hogy kell megállítani a futópadot . . . ránéztem és csak pislogtam, hiszen egy bazinagy piros & sárga gomb volt középen rajta a STOP felirattal, na de mindegy. Retailben edződött embereknek ez nem meglepő, a hülye kérdéseknek sosincs vége.

pl.: Reptile Kiosk ( csak fagyi & csoki & chips & ücsi van ), áll a kb A1-es méretű poszter előtt amin az összes fagyi rajta van,  3 percig nézi, majd megkérdezi árulunk-e fagyit. Nem bammeg, ez csak dísznek van ott.

Ez egy ici-pici hely, én bent, ők kint, majd közli, hello, 2 fagyi lesz. oké, és melyik kettő, mert va kb 20 különböző.

Az már csak az én hisztim, h megőrjít mikor a Calippo-t, rendszeresen Calipso-nak hívják. Nem tudom miért, de az agyamra megy.

Na de nagyon elkanyarodtam, szóval gym. :)
Megvolt a körbevezetés, a végén még ottmaradtam, ha már fizetünk érte használjam is, meg különben is pocsék idő volt. Gondoltam egy kis futópaddal kezdek. Na nem futással, csak gylaoglás. Aki 100 kiló fölött van annak különben sem ajánlott a futás az izületek miatt. Be lehet rajta állítani, h mutassa hány kalóriát égetek el, meg a távolsgot, időt, mindent. Basszus, 15 perc gyaloglással elégettem 50 kalóriát. Ezek után jobban meggondolom betolok-e egy egész doboz Ben and Jerrys-t a maga kb 700 kalóriájával. OMG.
Szóval most megy az ismerkedés a gym-el, megyek majd úszni is, meg ha lesz már elég önbizalmam akkor vmelyik nem túl intenzív órára is benézek. Egyelőre azt még hanyagolom, mondjuk ebbe az is beletartozik, h még óvatósan kell mozognom a derekam miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése