2015. május 19., kedd

Cliveden kirándulás

Szombat, szép idő, szabadok mindketten . . . ez a kombináció csak egyet jelenthet: kirándulás :)

Cliveden house and garden-re esett a választás, Paddingtonról indult a vonat, kb 35-40 perc alatt le is ért, az állomásról még kb 10 perc taxival. Gyönyörű helyen van. A házba sajnos nem lehetett bemenni, de a kert hatalmas, több részből áll és a Temzéhez is le lehet sétálni, ahol van lehetőség hajókázásra ( 45 perc £10 ) vagy lehet csónakot bérelni. Mi most ezeket kihagytuk. Nemrég hajókáztunk, a saját csónakot pedig meg sem próbáltuk, mert elég nagy esélyt láttunk arra, h kb mindketten a vízben landlnánk előbb vagy utóbb. A belépő egyébként £10.50 / fő. Viszont mivel ez is a National Trust "tulajdona", így ha valakinek van membership kártyája akkor ingyen mehet be, illetve ha most csatlakozol akkor nem kell kifizetni. Mi a végén döntöttünk úgy, hogy csatlakozunk. £99 / 2 fő / év, lehet egyben vagy havonta fizetni. Annyi helyre megyünk ami szinte mind hozzájuk tartozik, hogy kb 4 kirándulás után meg is térül az ára. Én pl most a héten szabad vagyok, csütörtökön találkozom Csillával, Sevenoaks-ban Knole House-hoz megyünk majd, ami szintén ehhez a szervezethez tartozik, hurrá, már ingyen megyek be :) Állítólag vannak szarvasok és hajlamosak tülekedni az almáért . . . rajtam nem múlik, én szivesen etetem őket :D

A nap jól telt, kellően elfáradtunk, és kivételesen nem felejtettem elvinni az utazó nyulat sem :)































btw . . . kell majd egy ilyen szobor a kertbe :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése