2015. július 25., szombat

Zoo picnic

Mivel most már elég sokan vagyunk a munkahelyen ( nyári kisegítők ), így szerveztünk egy pikniket. Szerdán meló után, tali a parkban és játszunk is. Rounders. Olyan mint a baseball. elütöd a labdát aztán futás. :D
Mázlim volt, mert hétfőn - kedden szabad voltam, így hétfőn megcsináltam a mézes-krémest, kedden találkoztam Zsuzsával ( welcome back :D ), szerdán pedig csak 9-3 dolgoztam, így még haza tudtam ugrani. Úgy volt, h viszem kuttyot is, abban a parkban még úgysem volt, különben se maradjon itthon ha nem muszáj, ráadásul piknik, tehát kaja. Igenám, de egész nap szar idő volt, mármint folyamatosan kisütött a nap aztán beborult, hazafele meg vagy 3x esett az 1 óra alatt, így Sharon írt egy üzit, h lehet fedett helyen leszünk első körben, szval kutty nem biztos a legjobb ötlet. Oké. Elindultam, már a buszon voltam mikor megint ír, h mrá süt a nap, mégis park. Na most már mindegy. Lesz máskor is, majd jön akkor Bubuci.
Szerencsére voltunk jó páran, persze nem mindenki jött el, én sem biztos, h ott lettem volna ha mondjuk aznap szabad vagyok, mert akkor inkább kirándulok, vagy megyek úszni, főzök, mosok, talarítok illetve ezek kombinációi. :)
Szép terülj - terülj sztalkám volt a leterített szemeteszsákokon :D A többség inkább ivott mint evett, így a süti fele megmaradt aminke mondjuk párom igencsak örült. :D
Én mondhatni a helyi fotós voltam. Vicces volt, John-al egyszerre nyúltunk a táskánkba, egymásra néztünk, kivettük a kezünket és voilá . . . fényképezőgép. :D Ő a másik nagy fotós a munkahelyemen. Úgyhogy beszélgettem és dokumentáltam. Jól sikerült az este, várom a következőt, pláne ha tudom vinno a kutyát is. :)


























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése