2015. november 22., vasárnap

Házi porcelángyurma

Múltkor találtam ezt a receptet és nagyon megtetszett. Azonnal rákattantam, hogy ezt nekem ki kell próbálni. Volt ugyan itthon pár ( nah jó, jó pár ) süti kiszúró formám, de azért még rendeltem néhényat kiegészítésnek.

Most 3 napig szabad vagyok és ma nem volt kedvem kimozdulni, hogy bejött ez a mocsok hideg, és végre beszereztem hozzá a kukorica keményítőt amiért kénytelen voltam elmenni a magyar boltba, mert se ASDA, se Tesco, se Sainbury's, se Selfridges polcán nem volt megtalálható.

Szóval megérkeztek a sütikiszúrók és a kötényem is úgyhogy nekiálltam. Kicsit tartottam tőle, mert kolleganőm is elkészítette, de nem lett az igazi, bebarnult picit és az oldala is felpenderedett, a teteje pedig repedezett picit.

Én anynit módosítottam a folyamaton, hogy a szárítást választottam. 60 fokra előmelegítettem a sütőt, légkeverésesen hagytam, és kiékeltem a sütő ajtót. Egy picit nekem is kunkorodik a széle, de szép fehérek lettek és nem repedezett vagy törött.

Majd holnap délután dísztíem őket, addig még a levegőn maradnakés reggel fordítok rajtuk egyet, biztos ami biztos.









A mancs lenyomatos a kedvencem :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése