2015. november 13., péntek

Vegyes

Jó, hogy idén nem tartunk úgymond rendes karácsonyt, különben már tuti megrendeltem volna ezeket. Persze mindet személyre lehet szabni, így Lord megkaphatná a fekete labisat rajta a nevével. A táska pedig nekem of course :D





Sütögettem is mostanában :) 




Halloween is volt, így voltam egész nap a munkahelyemen :) 


Életemben először kaptam rózsacsokrot <3 
/és annyira örülök, hogy rózsaszín volt és nem vörös/


Sütiztünk is egyik nap meló után, beszereztünk némi nasit Nessynek ( Budapesten lévő kutty, nagyon rossz körülmények közül lett mentve, küldtünk neki egy kis nasit és játékot )


Még mindig horgolok és még mindig nem látom a végét, de nem baj, mert élvezem. Nemsokára elkezdem összevarrni a kockákat, hogy lássam a fényt az alagút végén


És kell egy ilyen ( vagy hasnoló ) fonaltartó


Igyekszem nem elolvadni a vásárlóimtól 
( az első kettő 2-3 órát töltött nálunk megőrzésen, sajna a Bostont nem hagyták ott )




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése