2016. március 15., kedd

Hello

Nincs semmi dolgom, gnodoltam leülök pötyögni egy kicsit. :)

Szóval . . . a héten egyedül vagyok . . . és nagyon furcsa. Franky hazautazott egy hétre, így a kutya Eszteréknél van " táborban / pizsipartyn " már többször megörvendeztette őket bekakilós mutatványával. ( Kicsivel több konzervet kapott jóval kevesebb szárazzal, de talán helyreáll a rend ). Egyébként jól van, kap simit, Lola próbál vele játszani ( nem túl nagy sikerrel ). Tehát se pasi se kutya. Milyen élet ez így? Hiányoznak nah. :(

Ma szabad vagyok, így miután reggel meghorgoltam valamit egy ismerős kisbabájának ( direkt nem írom, hogy mit és képet sem rakok fel még, mert még nme postáztam ), utána vettem ki némi húst a fagyasztóból ( majdnem a kutya kajáját egyébként ) este vmi tejszínes tésztás csirke lesz sztem brokkolival, mert a gomba elfogyott és nincs kedvem átmenni Tescoba. Ma ilyen melegítőben maradós napom lesz. Horgolás, hús . . . utána kitakarítottam, most blogolok és filmet nézek. És a szőnyeg is tisztul. Legalábbis remélem, egy házi praktikát próbálok ki, állítólag eltünteti a kellemetlen szagokat a szőnyegből. *fingerscrossed*

Beszéltem anyával. Írtam nekik levelet, hogy mennyire szarul esik, h elhanyagolnak. Bocsánatot kért, elrendeztük, meglátjuk mi lesz ezután, változik-e vmi.
És most BFF-en a sor, h ő is megkapja.

Közben a következő horgolás projekten gondolkodom, jah, merthogy befejeztem egy nagyot, és elég boldog vagyok a végeredménnyel.

. . . dobpergés . . .

. . . voilá . . . horgoltam egy Unicornt :)


Oldalról amúgy inkább néz ki egy testesebb lónak, de nem baj. Megcsináltam és cuki :)
És most gondban vagyok, mert nem tudom mi legyen a következő. Nagy dolog nme lehet, de azért mégis vmi szépet szeretnék és lehetőleg nem nagy fonalbefektetéssel járót, merthogy sok fonalam nincs és most nincs rá keret, h bevásároljak belőle. Azt a múltkori takarónál elhasználtam. Egyébként nme mondanám, h feltétlen drága dolog a horgolás / kötés . . . ha gyerekeknek csinál vmit az illető. De azért egy jó vastag felnőtt pulcsi / poncho / kardigán , pláne takaró azért húzós tud lenni. Ugyanis az átlag fonalgombolyag £3.50 és ez még a 4mm-es tartomány, ha vki tényleg vastagabbat szeretne akkor lehet a zsebbe nyúlni. Nekem múltkor szerencsém volt, kifogtam egy 3-at 2-ért akciót és £2.20 volt a vastag ( 9mm . . . azaz 9mm-es horgolótű kellett hozzá ) fonal. Thx Hobbycraft :D 5 gombolyag elfogyott a babatakaróra. Egy kicis mondjuk maradt a lilából és fehérből ( pont anyni, h ma csináljak belőle vmit ) tehát mondjuk £9-ból kijött, ami nem rossz. Mondjuk meg kellett hozzá vennem a nagyobb horgolótűt és a szem számlálót/jelzőt is ( extra kb £4 ) És ugye a ráfordított munka , amit persze én nem munkának élek meg, mert élvezem, nagyon jó látni ahogy a minta alakul és a végén tényleg lesz belőle valami. De ez felnőtt méretre kb 5x ennyi lenne ha nem több és akkor azért elgondolkodom, hogy megérné-e közel £50-ot költeni egy takaróra. Most még sztem nem, majd ha egy kicsivel jobban keresek :D
Sztem még így is sok minden olcsóbban kihozható ha kisebb dolgokról van szó és ugyebár mégiscsak saját kézzel készült, ilyen nem lesz másnak. ( Hacsak nem kezdünk tömeggyártásba . .  . az egyszarvúra már van pár jelentkező ) És persze a unicorn nem £50, mert ahhoz nem is kellett egy egész gombolyag, a sörénye más fonalak maradékából van, tehát kb £2 a ráfordítás ( és jónéhny óra az életemből :D )

Na de a horgolásról ennyit. :)

Most megyek és mosok egy kicsit, aztán főzök, aztán keresek vmi jó kirándulóhelyet, mert nemsokára jön Lola látogatóba :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése