2016. május 27., péntek

Gym & séta

Visszatértünk az edzőterembe. Kimaradt pár hónap és elég sz*rul éreztük magunkat miatta, hogy ugyan fizetjük, de a lábunkat be se tettük már mióta. ( Párom ugyan volt egyszer mikor nálunk el kellett zárni a vizet mert ázott aza lattunk lakó és tusolni akart . . . megéri nem? )

Szóval megbeszéltük, h visszatérünk. Eleinte csak futópad ( szigorúan csak gyors gyaloglás ) és bicikli, de tudtam, h ezzel annyira nem jutok előrébb a kalóriamanók elleni harcban, így kihasználtam tagságunk egyik előnyét ami találkozó egy személyi edzővel. Bezsélgettünk az életstílusomról és, hogy mi lenne a cél, aztán megmutatott mindent és kaptam egy edzéstervet. Ha nem is lelkesen, de csináltam. Aztán kimaradt kb 3 hét megint, aztán ismét visszatértem, de ezt most elég jól tartom. A heti kettő megvan, de fel fogom tornázni heti 3-ra. Közben a kajára is odafigyelek, nem zabálok esténként 2 tányér bolognai spagettit / rakott krumplit / brassóit . . . stb.

A következő lépés pedig a munkába járás lesz. Gondoltam egy kicsit spórolok is ha nem buszbérletet veszek, csak pénzt töltök az Oysteremre és hetente legalább 2x vagy oda vagy hazafele gyalog jövök. Jó lenne megmenteni a bérletem felét :)

Aztán rájöttem, h igazából milyen közel van és milyen jó lenne biciklivel bejárni, amit aztán elég hamar elvetettem, merthogy annyira nem megy jól a tekerés, drága is, félek az autóktól és nincs hol tárolni. Az utána következő ötlet a roller volt ( ami még megvalósítható ) és eddig ez a legszimpatikusabb a gyaloglás mellett. Szóval mindezeken végigmentem és csináltam egy próbautat, mert oké, hogy elméletben jól hagzik, de ha félúton lefulladok az annyira nem mókás reggel munkába menet, illetve az útvonalat is szerettem volna lesétálni, h tudjam hol merre kell kanyarodni.

Meglepő módon 34 perc alatt beértem még úgy is, hogy 1-2 helyen rosszul fordultam és vissza kellett menni. Szerencsére azért pár méter után feltűnt, hogy a Temzével párhuzamosan megyek mikor merőlegesen kéne. :) Ma is sétáltam befele, szép idő volt és mellékedzésnek sem rossz. Az pedig szintén mellette szól, hogy ugyananyni ha nem kevesebb idő alatt érek be mint busszal. Persze szakadó esőben továbbra is kihasználom majd a tömegközlekedés adta előnyöket, de ragyogó napsütéses angliai nyárban ( ami akár 24 fok is lehet ) miért ne sétálnék be át a parkon & folyóparton & lugasok között?


Na de visszatérve a gym-re, nagyon ügyesek vagyunk, rendesen lejárunk, már emeltem is a súlyokon illetve a sorozatszámokon ( viszont lehet be kéne iktatnom egy csoportos edzést is: zumba, aerobic . .  .stb, mert az edzésterv kezd kicsit uncsi lenni ), eddig 5 kiló ment le ( 1 kg-val kevesebb mint azt táblázatba foglaltam, de mindegy, majd behozom a lemaradást ). tudom nem egy nagy szám, de nekem már ez is szép és ösztönöz egy kicsit, hogy folytassam. Már nem utálok lejárni, mondhatni meg is kedveltem. Mondjuk nagyon jól megvagyok nélküle, csak aztán jön az a fránya lelkiismeret, meg hogy szeretnék csinosan öltözni és egy csomó mindent kipróbálni, így muszáj lesz lefaragni vénuszi idomaimból. A cél első körben 99 kg November 25-én. 

2 megjegyzés:

  1. Szia, en eladom a bicajomat mert koltozom haza, es feled lakok. 80 font es teljesen jol mukodik, en is ezt hasznalom munkaba. Irj ha erdekel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Köszi, de mint írtam a bicikli nem megoldás, mert nincs hol tárolni :(

      Törlés