2017. január 4., szerda

Illatok

Jó kis hagyományt találtunk ki párommal, ugyanis ahelyett, h húsvétkor vmi szörnyű illatú pacsulival fújdogálna, inkább kapok egy parfümöt. Ami általában kitart egy darabig , nekem bővül a kollekció, neki pedig le van a gond a húsvétról. :)

Szóval íme a kedvenceim . . .

Hugo Boss - Deep Red
ez az illat még ősidőkre nyúlik vissza nálam, először ugyanis első izraeli utamnál találkoztam vele, aztán évekkel később megtaláltam és azóta is nagy kedvenc


Marc Jacobs - Daisy
Ezt vette először egyedül Franky és telitalálat volt, nagyon lágy kicsit édes, kellemes illata van


DKNY - Be Delicious / green 
Ezt én választottam magamnak, imádom az enyhén zöldalmás illatát



Jimmy Choo - Blossom 
Ezt az egyik volt kolleganőm viselte. Akárhányszor elment mellettem mindig olyan jó illata volt, úgyhogy rákérdeztem mit visel. Nagyon édes, de még pont határeset nálam. 

Ez ugyan nem parfüm, habár van belőle az is, de ha egyszer a főnök megdob némi bónusszal vagy csak kényeztetni akarom magam akkor tuti megveszem. 

Laura Mercier Coconut Almond Body Butter
Mint az köztudott IMÁDOK mindent ami kókuszos. Egyszer az egyik vevőnk ( aki mellesleg a melletünk lévő bolt tulajdonosa is )   illatozott tőle és meg kellett kérdeznem mi ez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése