2017. január 6., péntek

New Year

Ami a 2016-os évet illeti sztem elég jó volt. Persze voltak negatívumok ( mikor nincsenek ), de túlléptünk rajta.

Ami pedig az új évet illeti, nincsenek nagy elvárásaim.

New Year, but same old me :)

Tervek persze vannak . . . az a fárnya 16-os méret még mindig a lista elején és még mindig rohadt messze vagyok tőle, de ma visszamentem gym-be. Nah jó, még cak úsztam és csak 20 hosszt, de kezdésnek ez is elég volt.

Idén új hobbynak lehet elkezdek hímezni. Bármi ami kreatív babra munka az nekemvaló :)

Új munkám is lesz ami jobban fizet. ( még nincs, de majd lesz )

Többet segíteni másoknak.

Türelem. ( na ez nehéz lesz )

Egészséges életmód. ( legalábbis jobban odafigyelni rá mint eddig )

Év végén 5K futás.

És persze utazás :) Mindegy hova, csak új helyeket megismerni.

Szerintem ezek elég teljesíthetőnek tűnnek. Kivéve persze a fogyást, de az is csak akaraterő kérdése ( hehe nekem olyan nincs ).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése