2017. január 18., szerda

Szülinap

Betöltöttem a 31-et :)
Idén nem egy trópusi szigeten voltunk, de így is nagyon élveztem.
Párom csinált nekem tortát és kaptam egy új objektívet a fényképezőgépmhez. Már nagyon rég szerettem volna, egyszer vettem is, de nem ha jól emlékszem Tamron volt és a színeket teljesen elrontotta a képeken. Furi volt, vissza is vittem.



Szóval reggel ajándékozással és tortával indítottuk a napot, majd lementünk edzeni. Még benéztem Nórához, mert aznap volt az utolsó munkanapja, és beugrottam Chelsea-be is, mert Olivia szeretett volna felköszönteni, este pedig vacsizni mentünk egy közeli spanyol helyre.



Nagyon finom volt és életemben először megkóstoltam a Cosmopolitan koktélt és a Sangriát . . . egyik sem nyerte el tetszésemet, inkább maradok a szokásos limonádémnál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése