2017. május 28., vasárnap

Borrow My Doggy

Lord nagyon hianyzik es nagyon rossz nelkule. Uj kutyusra meg nem allunk keszen, viszont jo lenne neha "kolcsonvenni" vkiet. Mivel Eszter mocsok modon elvitte a keresztlanyomat Franciaorszagba ezert Lola sajnos nem johet szoba. Lily pedig nem nekem valo. nagyon cuki, de a jack russell vhogy nem passzol hozzam. 



Igy jott kepbe a Borrow My Doggy oldal, aminke az a lenyege, h gyakorlatilag kolcsonzod masok kutyajat. A Premium tagsag £12.99 egy evre, de ha vki nem elegdett akkor ezt visszakerheti ( amit majdnem en is megtettem ). 
Ez az oldal azert jo, mert persze felelosseggel jar, hiszen mas kutyajara vigyazol, de meg sincs akkora nyomas rajtad mintha atied lenne, hiszen a nap vegen hazaviszed. Jo a gazdiknak, mert vki lefoglalja es lehetoleg lefarasztja a kutyat, illetve tarsasagot biztosit neki. Ha pedig a gazdi nyaralni megy akkor van aki vigyazzon a negylabura. Persze minden attol fugg a felek miben allapodnak meg. 

En termeszetesen Boton terriert kerestem, talaltam is, de a tobbseg nem is valaszolt, meg csak el sem olvastak az uzenetet amit nem tudom, h sikerult osszehozni, hiszen kapunk e-mail ertesitot az uzenetekrol. Na mindegy. 
Az elso aki valaszolt, rogton , mindenfele hello, koszi, h irtal nelkul azt kerdezte vallaok-e babysitterkedest a kutyara az o otthonukban ha elutaznak. Hat nem. A sajat lakasomban nagyon szivesen, de egy teljesen vadidegen otthonaban nem. 

Vegul valaszolt egy Boston gazdi, mellesleg mint kiderult magyarok voltak, szoval egyik napra leegyeztettunk egy talalkat a parkba. Jack nagyon cuki volt ( 5 honapos Boston terrier puppy ) a gazdik is. Aztan elbucsuztunk, hazamentunk, es en a kov szabadnapom elott irtam nekik uzit, h penteken szabad leszek sziveen elvinnem jack-et a Battersea Parkba. Hat azota se kaptam ra valaszt. Ha nem voltunk szimpik akkor nyugodtan meg lehet mondani, vagy talaljon vmi atlatszo kifogast, nem erdekel, de ez bunkosag volt. Mindegy, keresgeltem tovabb, de inkabb csak hozzaadtam a kedvencekhez par kutyat, aztan egyik nap jott uzenet az egyiktol, h majus vegen koltoznek vissza Londonba es osszefuthatnank. A kutyus egy 10 eves Lurcher aki a Rocco nevre hallgat. Nagyon cukker kis bozontos feje van, kb 15 percre lakik tolunk es mellesleg sztem tobb helyen jart mart a vilagon mint en. Elvileg holnap delutan talalkozunk a parkban, aztan a tobbit majd meglatjuk. De nagyon szeretnem, h osszejojjon, mert mar elegge ketyeg a biologiai kutyaoram. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése