2017. június 9., péntek

Pindúr Pandúrok

Hála a Time Out London-nak, egész időben értesültem róla, hogy Powerpuff Girls Pop Up Shop nyílik majd júniusban vhol Londonban.
Kiderült, h sajnos csak 3 napig lesznek nyitva. Persze mindhárom napon dolgoztam, de szombaton csak délre mentem volna. Lebeszáltem Oliviával, h ugye nem baj ha csak 1-re megyek, merthogy az üzlet csak 11-kor nyitott. Elég nagy hülyeség sztem, pláne, h csak 3 nap az egész, ráadásul hétvégén . . . hát normálisak ezek???
Ráadásul ha már a környéken voltam benéztem egy japán pékségbe is ( Bake ) ahol hal alakú, goffriszerű tölcsérben adnak fagyit. Sima gépi fagyi, de azt amúgy is imádom, így elmentem oda is, és mivel korán érkeztem még benéztem a Lego boltba is Leicester Square-en.

A PPG bolt összeségében cuki volt, de egy kis csalódás is. Először is kisebb mint ahogy hirdették, másodszor edig én egy csomó terméket vártam volna amit meg lehet venni, de összesen csak kulcstartó volt és egy személyre szabott vászonszatyor. Megtervezhetted a karaktered, rányomják a szatyorra és 2 héten belül postázzák. 1 hét múlva kéne érkeznie, mert természetesen megrendeltem. :D Amit nem értettem, h a kulcstartó miért £15 a szatyor pedig £10, de nem kell nekem mindent érteni.
Lehetett még egyébként nyuszit és kígyót simogatni. Igen kígyót, és igen egy hős voltam és hozzáértem. Meg nem fogtam, de 1 ujjal megsimiztem. Ennyi egyelőre elég volt.
A design nagyon jó volt, de a bolt így is üresnek tűnt.
Az arcfestés viszont nagyon tetszett és az sem érdekelt, h ezután dolgozni megyek, kaptam szép lila csillámos díszítést. És rengeteg dícséretet, még a buszon is odajött egy nő, h milyen szép a sminkem :D

Szóval összeségében jó volt, és gyerekkori álmom vált valóra, fotózkodhattam a karakterekkel :D

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése