2017. június 12., hétfő

Névnapozás

Júni 6-a Cinka nap :) de mi ezt most 2 nappal korábban ünnepeltük. Akkor volt ugyanis közös szabadnapunk. Franky szülinapját ugyanilyen oknál fogva 4 nappal később tartjuk majd. Persze a torta időben érkezik majd, de kirándulni viszem amit vasárnapra raktunk.

Az utolsó pillanatig nme tudtam hova megyünk, meglepetés volt. És ez volt az első eset, h valahogy nme jöttem rá.
Na jó, igazából a taxiban félúton kitaláltam, mert ki volt táblázva, valszeg ez vár majd rám is vasárnap.

Az úticél RHS Garden Wisley volt, egy gyönyörű park, tele virágokkal. Szerencsére az időjárás is a mi oldalunkon állt, pont jó kiránduló idő volt.

Tökéletes hely egynapos kiruccanásra. Közel van Londonhoz ( 30 perc Clapham Junction állomásról ), plusz 10 perc taxi. A gyerekek kirohangálhatják magukat, van nekik nagy természetes játszótér ( amit mi nagy ívben el is kerültünk ).
A kert gyönyörű, rengeteg virág van, egy nagy üvegházban pedig egy kis vízesés is, a végén pedig egy szuper ajándékbolt. Kaptam egy cuki rókát :) Választhattam vmit és mivel lélekben néha még 4 éves vagyok egy plüss rókára esett a választás. :)))

A nap végén még sétáltunk egyet a városban ( OMG, az új kedvenc helyünk lett. Az első helyre ugrott költözés szempontjából ) aztán Londonba visszatérve megvacsoráztunk. Nagyon finom bárányt ettem egy olasz étteremben.














































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése