2017. július 10., hétfő

Szülinapozás

Névnapom után jött Franky szülinapja. Természetesen kirándulni mentünk. :) A jeles napon azért persze felköszöntöttem, volt torta, meg lufi, meg minden :D , de mivel aznap dolgozott, így a meglepetést csak hétvégére tudtam időzíteni. Vonattal mentünk Waterloo állomásról Wool állomásig, az út kb 2:45 volt. Szerencsére F bennfentes így tudtuk melyik vágányról indul majd, aminek igencsak hasznát vettük, mert tele volt a vonat.
Igaz ez megy Bournemouth-ba ami ugye a mi kedvenc tengerparti helyünk is, szóval érthető.
Wool állomáson taxiba pattantunk és kb 10 perc kocsikázás után meg is érkeztünk, Franky pedig mint egy 5 éves kisfiú úgy örült. :)
Én nem vittem a fényképezőgépemet, úgyhogy Franky képeit loptam most el.
Egyébként csak ajánlani tudom a helyet. Nagyon igényes, sok a látnivaló ( már annak akit érdekelnek a tankok és a történelem ), a belépő csak £13 ráadásul 1 évig érvényes, bármikor vissza lehet menni. Mi 4.5 órát töltöttünk ott, kis gyerekeknek talán egy kicist túl sok, de nagyobbaknak ( és felnőtteknek ) is tökéletes választás lehet.



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése