2017. július 18., kedd

Baratsag

21. szazad . . . rohano vilag . . . bla-bla-bla . . .
Mikor Kecskemetrol visszakoltoztem Budapestre mar akkor is megszakadt nehany barati kapcsolat, pedig az aztan tenyleg nem tavolsag.
Nem is tudom mire szamitottam mikor Pestet feladtam es Londonba jottem.
Hat nem erre. Illetve igen, de vhol megsem. Inkabb csak remenykedtem, h nem fog megtortenni.

Ertem, h mindenkinek ezernyi dolga van, de sztem pont manapsag mikor mindenki a zsebeben hordozza a Messenger, Whatsapp, Viber . . . sokegyeb mas applikaciot , lenne konnyebb fenntartani kapcsolatokat mint az regen volt, mikor meg a konyvtarba kellett mennem a foglalt idopontomra, h internetezni tudjak.
Hianyoznak a baratok es neha ugy erzem nem erdekli oket mi van velem. Az, h folyamatosan en jelentkezem naluk mar megszokott ( tisztelet a kivetelnek , annak a kb 2-3-nak ).Jolesne ha nemi erdeklodest mutatnanak.

Az pedig felhaborit, h az elmult 5 ev alatt osszesen 1 volt aki kijott meglatogatni ( thx BFF <3 ). Hiaba ajnlottam fel tobbszor is mindenkinek, h gyertek, szallas & kaja & berlet van. Es azt ne mondja nekem senki, h nem megfizetheto egy fapados jegy kezipoggyasszal. 5 ev alatt egyszer sem? Ertem en, h nem en vagyok az elso szamu prioritas, de akkor is.
Na mindegy, bevettem a leszarom tablettat es most ennek megfeleloen cselekszem majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése