2017. július 17., hétfő

Hetkoznapok

Kutty szepen beilleszkedett es nemi rendszert hozott az eletunkbe ami a reggeli es esti setakat illeti, ezert persze sokkal mozgalmasabb is az eletunk. En konkretan 3.5 kilot fogytam az elso heten. LOL. Azota persze 1 mar visszajott, de ezt inkabb annak tudom be, h ismet beallt a derekam, igy kevesebbet mozgok. Volt egy rossz mozdulatom es most mar 1 hete derekfajas. A cipomet sem tudom felvenni, meg szerencse, h Franky delutanos a heten igy tud reggel segiteni. Fujom, kenem mindennel, eddig legjobban a Deep Heat Roll valt be, iszonyatosan eget, de a fajdalomnal jobb.



Tegnap tengerpartra akartunk menni, de a derekammal nem mertem bevallalni a 1.5 oras vonatozast, igy csak Morden Hall Park-ba mentunk. Napsutes ugyse nagyon volt, akkor meg minek, majd megyunk legkozelebb. A hely mar kinezve, es a kutyabarat etterem is :D
Bo mar eleg szepen apportiroz, mondjuk van meg mit gyakorolni, nme mindig hozza vissza, de egyre ugyesebb. Persze ha van fontosabb dolog is mint pl egy masik kutya vagy vmi amit gyorsan meg kell szimatolni akkor az eppen visszahozando targy lenyegtelen.








Kozben nekialltam a kovetkezo horgolas projektemnek is, meg nem mondom mi lesz belole, mert ajandeknak keszul, igy csak atadas utan fogom leleplezni. Egyelore csak ennyit mutatok belole.


Jolesik megint horgolni. Megnyugtat. Plane Netflix-el a hatterben :D Es mar a kovetkezo is tervben van, ugyhogy minnel hamarabb befejezem ezt ananl hamarabb allhatok neki a masiknak. Ami egyebkent karacsonyi ajandek lesz.
Jah igen, karacsony . . . haladok, de egy kicsit sztem le vagyok maradva. Mar csak 3 honapom van. Merthogy oktober vegen szeretnem kiosztani mikor otthon leszunk. tehat szeptember vegere be kell szereznem mindent. Kiveve Franky ajandekait, azok raernek novemberben megerkezni. Sztem ugy 70%-ban kesz vagyok mar, plane, h a csomagolopapirokat meg januarban megvettem. :D

Ami a munkat illeti, meg mindig imadom amit csinalok es meg mindig utalom ahogy a tulajdonos es a buying director a munkajukat vegzik, ezzel nehezitve a mienket es kb csodbe taszitva a ceget. Volt interjum egy masik helyen, de nem szoltak vissza, valszeg nem lesz belole semmi, pedig masik kutyusbolt lett volna. :( Mindegy, nem adom fel, talalok vmi ujat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése