2017. augusztus 4., péntek

Fleet pond

Sikerült megfáznom. Nyáron. Ügyes Cinka . . . gondolom a 16 fokos tengerparti kirándulásnak semmi köze hozzá. De tényleg nem értem. Én rétegesen felöltözve + sapka & sál és megfázok, mígy Franky bokáig a hideg tengerben mosdatja a kutyát és semmi baja nem lesz. Life is not fair! :P
Na mindegy, egy ideig elég szarul voltam, torokfájás, hőemelkedés, köhögés, minden ami ezzel jár. Így annyira nme voltam kirándulós hangulatban, de szerencsére pár nap után javultam és a friss levegő és jólesett, úgyhogy múlt vasárnap elmentünk Fleet pond-hoz amit még Franky talált. Kb 50 perc Clapham Junction-től, és az egyik legjobb benne, h a tó közvetlen a vasútállomás mellett van.
Nagyon szép erdős, tavas, zegzugos hely. Kitűnő kutyasétáltatásra, pláne, h 90%-án el is lehet engedni. Ugyanakkor mindenképp vízálló cipőt javasolnék. Tó és patak is van, illetve erdő, tehát sár mindenhol. :) Mindegy, mi nagyon élveztük. Azt hiszem felkerül a kedvenc helyek listánkra. Bo ki - be ugrált a patakba, egy helyen pedig szép sekély a part, ott tudott nagyot rohangálni másik kutyákkal, mi pedig dobáltuk a játékát. Igazi labi, imádja a vizet. :)))




Az ijesztő puffogó hattyú



A bot mindenek felett



 

Kiskacsa fürdik . . . 


. . . Bo pedig ki tudja miben fetreng :)





landolás előtti pillanat :D 
( az egyik ekdvenc képem róla )



Haverok, buli, Fanta :D


Photobomb kutya


2 megjegyzés:

  1. Ööm, én a múlt heti 38-40 fokban fáztam meg, úgyhogy azt hiszem átérzem. :) Szerintem rád ütöttem. :D

    VálaszTörlés