2017. december 26., kedd

Voltunk otthon

El is felejtettem írni róla ( meg kb minden másról is ), hogy még októberben hazamentünk egy hétre, főleg azért, mert Franky tesójának volt a harmincadik szülinapja és a családdal elmentünk megünnepelni.
És persze ha már otthon vagyunk, akkor beindult a gépezet, találkozni kellett mindenkivel, nekem elég nagy rohanás volt, sztem kellett volna még egy hét itthon kipihenni, de persze jó volt látni mindenkit, végre nem csak messengeren / skypeon beszélgetni.
Megünnepeltük anyukám szülinapját is, találkoztam hugommal, voltam a temetőben nagypapámnál, találkoztam bff-el, megnyünyörgettem Canis Ludens ebzeteit, sok jó helyen ettünk, és persze voltam könyvesboltban is. :)

Heathrowra időben kiértünk, úgyhogy raértünk szép nyugodtan megreggelizni


Kilátás a szobából
( sztem direkt ezért választotta )


Franky nagyon happy volt, mert végre találtam parfümöt ami tetszik
( én is happy voltam, h 40%-al le vol árazva :D  )


Anya tortája
a Szamos-ban vettük . . . sajnos elég sz*r volt













Ismét barna lettem
( a szőkítést már nem nagyon bírta a fejbőröm és a hajam is nagyon száraz volt tőle )


Ági szülinapi vacsija






sajtok minden mennyiségben



Ha otthon vagyunk akkor cukrászdába is el kell menni, itt mindenhol ugyanaz az unalmas menü van. A Stühmer viszont fantasztikus volt. Mi a Bartók Béla úton lévő üzlet & kávézóban jártunk. Én túrósat ettem, Frankypedig marcipánosat. 


Indulás előtt még elmentünk beszerezni némi édességet, akkor láttam meg ezt

WTF???





Chilli <3



Összeségében szép volt & jó volt, de nagyon jó volt hazajönni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése