2018. január 3., szerda

Bo és a hasmenés

Csak, h jól végződjön az év. 26-án este enyhe hasmenése volt a kutyának. Előfordul néha , mert mindent megpróbál felzabálni a parkban ( dolgozunk rajta, h ne tegye, de Labrador, good luck ). Kapott vacsira főtt rizst a tápjához, az általában helyrehozza . . . hát most nem tette. Hajnali 4-kor Franky egy szép adagot takarított a parkettáról. ( Köszi Bo, legalább lementél és nem a kanapén volt :D  ) Majd reggel 6-kor felkeltem, h vmi bűzlik ( sajnos szó szerint ). Ismét takarítás.
Reggelire csak rizst kapott, és 8-kor lementünk a parkba még mindig fosott szegény, és délben ismét. Oké, irány haza, foglaljunk időpontot a dokihoz. Franky már dolgozott én meg betelefonáltam, h csak 2-re megyek, mert így nem hagyom itthon. 3/4 5-re katunk időpontot egy másik rendelőbe, mert a szokásos épp felújítás alatt van. Én elmentem dolgozni, Franky kb 3-ra itthon volt, este pedig vitte a kutyát. Ott azt mondták egyelőre passz mi okozza, szerezzünk még 2 mintát ( egyet még reggel begyűjtöttem . . . ügyes Cinka ) és vigyük vissza, tesztelik és majd szólnak, addig is Hills Digestive Care táp 5 napig ( még nasinak is ) és Canigest paszta a bélflórájának és január 8-án menjünk vissza kontrollra.
Másnap reggel az istennek se akart kakilni, de este már normális volt. Étvágya mindvégig volt, és ugyanúgy rohangált, játszott, bújt, szóval annyira nem aggódtunk.

És akkor az anyagi része a dolgoknak, ha esetleg vki kíváncsi rá mennyibe kerülnek itt az állatorvosi költségek:

konzultáció £42
Canigest paszta £27
Hills száraztáp ( 2 kg, éppen elég volt 5 napra ) £20
széklet teszt £108

Összesen: £197

Mindez azért, mert vmitől fosott a kutya. Mivel van biztosítása, ebből elvileg £87 visszajár, majd meglátjuk a biztosító is így gondolja-e. *fingerscrossed*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése