2018. január 3., szerda

Parcel2Go

Karácsonyi különkiadás

Ahogy közeledtek az ünnepek mi is befejeztük az ajándékok beszerzését és megrendeltük a szállításukat. Idén is Parcel2Go-t választottuk Nem tudom miért, csak a baj volt velük kb eddig is, de még mindig elfogadhatóak normál áron. Idén viszont betelt az a bizonyos pohár.

December 6-án feladtuk a csomagokat, szám szerint 4-et. 3 ment magyarországra és egy Franciaországba. Gondoltuk a francia lesz az első ami megérkezik. Elég nagyot tévedtünk.
Illetve odaért, csak éppen a címzetthez nem érkezett meg.
8-án megkíséreltek egy kiszállítást, a tracking szerint nem találták a címet. 9-én ugyanez.
Mellékesen megjegyezném, h barátnőm e-mail címe és telefonszáma is meg volt adva, de nem kontaktáltak vele. Felvettük velük a kapcsolatot, merthogy hiába nme találték a címet, nekünk sem szóltak. Updateltük, adtunk francia számot és elmagyaráztuk, h ez a hely kvázi egy pici cottage egy birtokon ahol a környékbeli összes, nem lesz utca, de még google map is megtalálja ha beírom a címet nehogy már nemzetközi futárszolgálat ne.

Beszereztük a francia elérhetőségeket is , így Eszter mászott a nyakukra, még azt is felajánlotta, h bemegy érte a depo-ba, csak adják oda a csomagját. Mindez sajnos semmit nem ért, ugyanis karácsony előtt ( ha jól emlékszem 22-én ) állítólag a címzett nem vette át és jön vissza a csomag a feladóhoz.

Nem tudom, h a címzett miért utasította el az átvételt, hiszen meg sem kapta.
Parcel2Go-t persze nem lehet elérni telefonon, max live chat lehetséges velük ( aminek a script-jét el is küldettem az email címemre minden egyes beszélgetés után ). Live chat-en persze nagyon sajnálják, de nem tudnak mit csinálni csak ha visszaért a csomag. Akkor vagy visszafizetik a szállítási díjat vagy újra foglalják postázásra.

Csomag visszaért, mi újrafoglaltuk 2-án, 3-ai felvéttel, mert ma szabadnapos voltam, amúgy se akartam sehova menni. Mivel 09:00-17:30 a timeslot és múltkor is 17:45 körül jöttek, így még nem pánikoltam, habár fura volt, h a papíron azt írték 2-a a felvétel, de párom beszélt a nővel akinek kihangsúlyozta, h 3-a, ő meg helyeselt, h igen-igen, január HÁROM.

Aha. Nem jöttek érte, ismét chat, majd közlik, h jah, hát az tegnapra volt befoglalva. Tegnap Franky 16:30-ig itthon volt, és ha ki is jöttek hagyniuk kellett volna értesítőt, h itt jártak.
Ismét újrafoglalás holnapra, most talán tényleg felveszik. A címzett város sem jó a papíron, szóltam a hapsinak akivel ma beszéltem, erre így is a rosszat küldte el. Mindegy kijavítottam. És persze vagy visszafizetik vagy újrafoglalják, de olyan, h kiviszik és kártérítenek olyat ő nem tud. Szóval most megvárjuk tényleg útra kel-e a csomag és oda is ér vagy megint visszajön. Merry Christmas & F*ck Off Parcel2Go!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése