2018. január 3., szerda

Vélemény

Egy újabb élősködő

Tegnap láttam egy magyar Facebook csoportban (Hogy miért vagyok tagja? Az ilyen gyöngyszemek miatt )


2 hónapja van itt, de már azt akarja tudni, hogy kaphat pénzt a gyerek után.
Nem is értem emberek hogy vághatnak neki felkészületlenül, pláne kisbabával. Itt minden drága, legalábbis otthoni viszonylathoz képest. 
Jó persze nem tudom az egész történetet és ennyiből nem kéne ítélkeznem, de azért vmit elmond róla, hogy ezt is a magyar csoportban kérdezi és nem mondjuk az önkormányzathoz megy be. ( Igen, azt feltételezem, hogy nem igazán beszéli a nyelvet. )
És ez engem miért zavar? Mert részben miatta olyan a külföldiek megítélése amilyen. Egy kalap alá vesznek minket a lengyelekkel & románokkal és feltételezik, hogy naplopó semmittevő vagyok. Szerencsére nekem nem volt ebből problémám ( be is szóltam volna az illetőnek ), de ismerősömet konkrétan a biciklijéről ütötték le, mert magyarul beszélt a párjához és megkapta, hogy hülye bevándorló és menjen haza. Az persze lényegtelen, hogy mióta kijött dolgozik és adót fizet. De amíg sokan csak a segélyek miatt jönnek addig ez lesz. 
Ne értsetek félre, azzal semmi problémám ha vki segélyt kap, mert egy olyan periódusban van, hogy segítségre van szüksége. Sokaknál megesik. De amikor még semmit nem tett le az asztalra, viszont idejön egy gyerekkel és kb azt várja, h az állam tartsa el . . . na nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése